Galau Lirik by Dato Siti Nurhaliza

March 12, 2013

Galau song by Dato Siti Nurhaliza best kan fellas :) morning fellas ! hari ni PG masuk keja. kemarin PG bercuti. tak sihat kat perut. tau-tau je la kalau bendera merah tengah naik :D ar, kaum-kaum hawa tu reti la bab ni kan. hehe. so, balik dengan Galau song. PG suka dengan melodi lagu ni. best ;) dan lagu-lagu dato siti tidak pernah yang tidak membosankan PG untuk di dengari. semua best kan ;) lagu Aku Cinta Padamu, lagi la best ! :D


Semerbak wangi di taman hati
Setulus cintaku pejamkan mata mu
Sisakan waktu barang sejenak
Pastikan dirimu ada di detak jantungku

Rebahlah di pusara hati
Agar terlelap tidurmu
Tegarlah menyelami hidup
Dan buang semua kebimbangan

Kata dahagaku
Sejukkan jiwa ini
Cinta tulus darimu

Saat galauku
Kau yang sanggup menenangkan
Sampai badai berlalu



salam. PG

You Might Also Like

2 comments

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images