dear suami

smile ;) 
assalamualaikum fellas. hari ni suami akan terbang balik semenanjung da. flight jam 10.55 pagi ni. PG sengaja tak hantar suami sampai airport. bukan ape. tak nak la nanti, ada air mata yang berderai pula. erk. macam lirik lagu kumpulan lefthanded pula kan :D yup. kalau tanya how i feel right now. memang sedih. beberapa hari sebelum suami terbang ni, memang da cakap kat suami pun, ayang akan sedih bila abang tak de nanti bila da berjauhan, pasti akan rasa sunyi evendo ada keluarga PG kat sini. hurm. nak cakap macam mana erk. apa pun, PG harap dapat lalui semua ini dengan tenang dan tabah dan segala-galanya la :D apa kata, kita senyum je. boleh? ;)

salam. PG

Comments

  1. Wasalam PG :) Comel Puan PG kita nie. hehe.. Rindu keluarga lain rindu suami lain kan PG? Semoga PG tabah ea jangan sedih2 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. ah'ah la aida, lain rasanya kalau berada dengan family sendiri dan berjauhan dengan suami. even, ada family depan mata kan. bukan nye mengada-gada, tapi ye la. perasan tu lain sikit T_T hehe. ok, PG nak jadi tabah sat :D

      Delete
  2. jauh2 tambah kasing sayang.. cabarab dan dugaan tu :)
    harap sentiasa dipermudahkan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih sob ;) semoga doa dari rakan-rakan blogger, dapat menenangkan jiwa dan raga PG gitu ya dan ya, semoga dipermudahkan segalanya. inshaAllah ;)

      Delete

Post a Comment

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Popular posts from this blog

Isu Cuti Menjaga Anak atau Suami Sakit bagi Si Penjawat Awam

Biodata Aishah ilias Pelakon Love You Mr. Arrogant

Waktu Operasi Urban Transformasi Centre (UTC) Kota Kinabalu dan Di Seluruh Negara