tip cegah demam selsema

February 09, 2013

selsema dan batuk adalah perkara yang aku rasa semua orang pun tak nak la kalau ianya datang lepak kat diri kita yang sopan ni kan :D adoi. tak larat da nak selsema dan batuk bagai ni. da balik-balik makan ubat batuk pun masih gak batuk ni nak duduk beteman dengan PG ;( flu jangan cakap la. hilang segala deria rasa kalau ia datang bertandang. masakan mama paling sedap pun boleh tak de rasa kat lidah kalau da flu datang ;(

kak ipar kata musim demam sekarang ni. tak tahu la nak kata musim ke tak. tapi setahu aku, kalau datang tu nak sakit, sakit la juga. tak perlu nak tunggu bermusim pun :D nak tahu tip cegah demam selsema merebak? baca kat SiNi ;)


salam. PG



You Might Also Like

0 comments

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images