HOT : bekas juara program realiti ditahan kes rogol

February 06, 2013

morning fellas. agak-agak korang sapa la penyanyi yang di maksudkan tu yer. mean, BEKAS. wa. ngeri juga ni.

Bekas juara program realiti ditahan kes rogol
Ampang Jaya: Seorang bekas juara program realiti popular anjuran sebuah stesen televisyen swasta ditahan polis kelmarin bagi membantu siasatan kes rogol teman wanitanya.

Timbalan Ketua Polis Daerah Ampang, Superintendan Md Nazri Zawawi, berkata suspek berusia 25 tahun itu direman enam hari bermula semalam berhubung laporan polis oleh teman wanitanya pada 31 Januari lalu.

Suspek ditahan di rumahnya di Taman Melati, Setapak semalam (kelmarin) sebelum polis mendapatkan perintah reman terhadapnya hari ini (semalam) bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan atas kesalahan merogol.

Penahanan itu susulan laporan polis dibuat teman wanitanya yang mendakwa dirogol oleh suspek. Mangsa turut dihantar ke Hospital Ampang bagi menjalani pemeriksaan, katanya.

Dalam kejadian 31 Januari lalu, seorang wanita mendakwa dirogol oleh teman lelakinya yang juga seorang penyanyi, di sebuah rumah di Ukay Perdana, di sini.

Mangsa mendakwa kejadian berlaku pada jam 12.40 tengah hari, namun wanita itu tidak melawan kerana bimbang dicederakan oleh teman lelakinya itu sebelum bertindak membuat laporan polis.

Md Nazri berkata, hasil siasatan turut mendapati suspek tidak lagi aktif dalam bidang nyanyian, malah tidak lagi bernaung di bawah syarikat rakaman milik seorang artis terkenal. 
kredit to : beritaharian

salam. PG

You Might Also Like

5 comments

  1. hu hu hu... dah lah public figure... pas tu wat macam tu pulak... memang x bagus dan x baik lah buat macam tu...

    ReplyDelete
  2. de gak bace td...de yg ckp mohamad mentor..sy bukak profile die kat google..bile kire umur die memg same 25 tahun..tp tuh la kan xpasti lg sape..takut timbul fitnah pulak..

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images