Didakwa Perogol, Mohd Mentor Bakal buat Sidang Media

February 20, 2013


remember kes penyanyi, bekas juara program realiti kepada seorang penyanyi terkenal beberapa minggu yang lalu? dan dikatakan, Mohd Mentor adalah orangnya. dan katanya, selesai sahaja beliau bebas dari penahanan berhubung kes ini, satu sidang media akan diadakan bagi menjernihkan nama beliau yang mana kes didakwa merogol teman wanita (dikatakan, teman wanitanya) adalah sebagai tujuan untuk menganiaya dirinya.

menurut laporan portal MStar, mohd kini terpaksa menanggung malu sekaligus aktiviti pentas beliau dibatalkan serta merta. huhu. adohai. janganlah nak aniaya orang sayang. rezeki orang da hilang ntah ke mana da ni. aniaya orang ni bukan benda main-main. silap-silap hari bulan, orang yang menganiaya tu yang masuk penjara. tak ke naya tu. janganlah erk. mohon maaflah.

#kredit sepenuhnya untuk : disinibermula.blogspot.com
 salam. PG

You Might Also Like

3 comments

  1. Ouh, dia nie rupanya! Kalau betul dia dianiaya, kesian dia dan keluarga kena tanggung malu. Apalah motif nak aniaya orang nie? Ish.

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam tak percaya pula dia ni di tuduh kan arol ;)
      apa pun semoga ada hikmah di sebalik apa yg telah terjadi.

      Delete
  2. kesiannya kalo kene niaya sampai tahap mcm ni, da menutup rezeki dia..:(

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images