1st February

February 01, 2013

assalamualaikum fellas. februari datang lagi kan. cepat betul masa berlalu sekarang ni. kalau dulu, rasa macam, lambatnya masa tu nak bergerak. tapi sekarang ni, rasa cepat sangat masa itu bergerak. kadang, sedar tak sedar. berada di penghujung waktu masa nak balik rumah. ar. itu bagi yang bekerja macam aku. tup tup tengok jam, da pukul 5.00 petang. huhu. kadang aktiviti pun sama je selalu. pegi kerja, buat kerja. kalau tak de kerja. lagi bosan duduk ofic. kadang ada kerja pun, malas nak buat. itu kadang kala aku pun hairan kenapa orang awam kata, kakitangan awam ni makan gaji buta. oh itu maksudnya. hehe. tapi itu semua terpulang pada diri sendiri ya. dont judge the book by its cover. ngam kah tu ayat :D

ya. februari datang lagi. that mean, umur aku pun akan meningkat lagi. tak kan la pula umur berkurangan kan. dan apa yang aku harapkan. agar hubungan aku dengan suami lebih baik dari sebelum-sebelum ini. insyaAllah. anak? insyaAllah. banyak benda lagi yang harus aku fikirkan. evendo, orang kata umur da meningkat naik ni, jangan ambik masa yang lama nak dapatkan anak. nanti susah nak beranak. but aku percaya, apa sahaja yang berlaku di muka bumi Allah ini, itu semua kehendakNya yang telah tertulis. so aku percaya. Dia tahu apa yang baik dan lebih untuk hambaNya. insyaAllah. so. untuk my own self. happy birthday to me. jadilah isteri yang baik untuk suami dan jadikan kawan yang baik untuk kawannya dan jadilah aku anak yang baik kepada mama dan arwah bapa. insyaAllah. oh dan jadikan aku anak menantu yang baik untuk mak dan ayah mertua.

entry tanpa edit.
salam. PG

You Might Also Like

6 comments

  1. wahhh happy birthday ya puan gojes...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kak mia ;)
      birthday PG on 6 feb ni :D

      Delete
  2. harapnya febuari yang lebih baik =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah dear fazi ;)
      PG juga mengharapkan yang terbaik :)
      insyaAllah :)

      Delete
  3. happy bufday kak.. hehehe... semoga apa yang dihajati, Allah makbulkan.. amin.. InsyaAllah.. btw, done follow ur blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih ainaa ;)
      tp hari jadi akak on 6 feb ni :D nanti say besday sekali lagi ya. hehe

      Delete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images