suka hati nak menjerit

December 04, 2012

sapa kata nak minta orang undi blog kita itu senang ? huhu. banyak benda nak kena buat. strategi itu penting orang kata. as aku pernah mention sebelum ini. da macam undi pilihan raya pulas da :D !

ar tension nak memikirkan tang tu seketika. i wanna say thanks first untuk dekat crack blog. ketak in malay. fyna blog. linda blog. cikpjaz blog. suami. erk? suami. hehe. ye, sebab suami pun undi sama isteri join segmen ni. dan yang aku tak sebut lagi. korang memang best. aku harap korang undi aku setiap hari. hari ini. ecok. lusa. minggu depan. minggu depan lagi. sampai la nak dekat krimas tu kan. ar. hari-hari la kiranya.hehe.



lunch tadi dengan suami. cik puan mimi tinggal seketika. sekali sekala nak juga kuar lunch suami. :D after lunch, terus tak tahu nak pi mana. naik tingkat 8 sat. tengok apa wayang yang best. oh suami bestlah. boleh je tengok wayang ikut suka hati kalau tension dengan keja. huhu. so, suami tengok citer ni. 


citer ni macam best je. 
tapi tak sesuai tengok masa waktu bekerja. 
kena ambik masa 2 jam baru habis. nasiblah.

 menarik dan tertarik kat sini:
  bantu saya menang iphone 5 gadget impian klik G+1 di sini
bantu undi saya setiap hari di segmen iPhone 5 Blogger Paling hebat di sini
bagaimana untuk mengundi boleh tengok di sini 'kempen Undi iPhone 5 Blogger Paling Hebat' di sini

You Might Also Like

2 comments

  1. deno menjerit bila anak buah nakal... hehe

    ReplyDelete
  2. :D hehe. itu sudah semestinya deno ;)
    deno, jangan lupa undi blog puan gojes setiap hari tau ;)

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images