sentap ke ?

December 09, 2012

assalamualaikum super peeps :)

syukur alhamdulillah. semalam blogwalking, bekempen. pagi ni cek jumlah klik G+1 segmen iPhone 5 gadget impian, ada sedikit penambahan. syukur alhamdulillah. 

oh ya. and yes. sebelum masuk tido semalam, sempat la PG godek-godek fon, tengok kot-kot ada penambahan lagi kan. oh maybe ada email yang masuk. as usual la. email memang belambak masuk bila da join group denaihati tu. ada je mesej kata, ar. saya da vote awak la puan gojes. ar, saya da undi awak. entry awak best. entry awak menarik. entry awak bla bla bla. dan entry awak menyampah. dan no need to bekempen ! sebab saya super jeles / tak suka / g+1 awak da makin meningkat ! hehe. ar. yang tu tak de puloks. :D

tapi yes. dekat kotak pusat pengaduan awam PG ada. wehuuu. suker ! sebenarnya benda ni easy sahaja. memang depend pun dekat bloggers out there nak bantu ke tidak kan. its okei. PG pun tak la sampai kata, wei ! awak kena tolong saya tekan button G+1 tu. wajib ! harus ! atau mungkin saya ada terlepas pandang benda ni till ada bloggers yang rasa, ehhhhh bencinya aku / menyampahnya aku dekat puan gojes blog tu ! datang-datang blog orang suruh tekan benda bodoh tu ! tak nak tekan la mangkuk hayun ! hehe. ar. ianya terpulang sebenarnya sayang.

saya juga merasa benda ini seakan menyusahkan bloggers lain untuk membantu klik. lebih-lebih lagi dengan kena buat undian tu sama. dia macam susah, or i mean. kena register lagi. leceh la wei. hehe. but its okei. itu terpulang dari bloggers yang sudi membantu dengan ikhlas. jika ada yang suka dan tak suka, saya tak boleh nak kata apa. sebab saya memang memerlukan bantuan para bloggers. yup. depend sebenarnya. dan saya tak berani nak paksa orang tekan. evendo sekali pun saya kena buat segmen untuk meraih bantuan klik dan undi, its depend on that person untuk join atau tidak. semua kena datang dengan niat yang baik dan niat yang ikhlas untuk membantu :)


sekadar nasihat ? ok. thanks pada pengguna nama iphone seperti dekat atas ni, yang sudi menasihati puan gojes blog untuk jangan nak paksa orang tekan sangat la. nanti naik menyampah. ok. thanks sudi nasihatkan puan gojes ya. syukur alhamdulillah. sekurang-kurangnya awak, alert dengan blog saya. saya suker ! punya pandangan positive tentang benda ni. oh ya. maybe awak boleh bantu saya sama klik g+1 button tu and undi saya sama kan ? but depend on u. saya tak paksa. if awak ikhlas bantu, thanks a a lot syg :) oh maybe awak boleh tinggalkan url awak sepatutnya ? and saya tak perlu nak masuk blog awak secara tak sengaja, sebab saya tahu awak mungkin tak suka saya tinggalkan jejak dekat kotak shout mix untuk meraih bantuan klik dan undi, kan ? hurm. macam mana erk. nak cari blog awak pun, susah da lepas ni. kot-kot awak boleh tinggalkan mesej sekali lagi, and i wanna say thanks about this, kan ? :)

sentap dengan ayat orang lain ? hurm. ok. maybe benda ni kalau terjadi, saya kena make it easy. tapi setakat ni, ianya tak berlaku lagi :) if ada yang mencemuh puan gojes dengan kata-kata sentap, mungkin sebab awak alert dengan blog saya. saya suker ! itu pasti akan membuatkan berfikir something. to do something dengan blog saya maybe, agar awak tak sentap kan ? ar. suker la ! :) saya sayang semua readers blog saya. silent or not silent :)

good morning !

You Might Also Like

11 comments

  1. sabar ajelah kak, jgn balas dan layan dia tu, wat dok je. Kalau dibalas kritikan, dia smakin mjadi-jadi.Tak patut dia tu, bkata begitu. Saya myokong kak dkm apa jua situasi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima en. kamil :)
      its okei. saya rasa benda ni biasa sahaja. ;)
      tidak ada apa yang perlu di risaukan :)

      Delete
  2. Haha, biarlah PG, saya tengok semalam. If, beliau berani, link ke blog akan diletakkan. Kalau takat nak tulis nama tak letak link...LOL...toksah nak hebat sangatlah...haha. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. tak pe la crack. or maybe dia lupa nak letak kot :D

      Delete
  3. sabar ajelah kak, jgn balas dan layan dia tu, wat dok je. Kalau dibalas kritikan, dia smakin mjadi-jadi.Tak patut dia tu, bkata begitu. Saya myokong kak dkm apa jua situasi.

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. its ok nur misnan.
      tidak ada manusia di dunia ini yang sempurna kan :)
      hey, salam kenal ya :)

      Delete
  5. Bila la pondok kecil nk rasai perkara baru mcm ni...

    ReplyDelete
  6. tak de lah leceh mana pun bila nak daftar. saya register kejap je, pastu terus vote sebab link semua dah PG sediakan.tak payah nak cari2.anyway, good luck again.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) terima kasih for detail makluman tu syg :)
      harap2 ada lagi yang sudi membantu :)

      Delete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images