duduk rumah

December 05, 2012

assalamualaikum peeps ;)

hari ni saya (wa, budak baik kat situ :D) ye, hari ni saya tak bekerja. hanya duduk di rumah. encik suami saya juga tidak keluar bekerja. tapi. beliau keluar dengan kawan baik beliau ;) its okei. i still can move on my self :D ar. masa ni la nak blogwalking sampai lebam biji mata. hehe. tapi, perut da rasa lapar pula. huhu. ni kalau kat ofic, memang da keluar makan dengan cik puan mimi. kat umah, kalau rasa malas nak masak. ar. goreng telur mata pun, jadi la. yang penting perut berisi. kan ? sedap juga tu. sekali sekala makan telur goreng, campur jeruk bambangan. nasi putih panas-panas. terangkat buntut wei. ahaha..


so. masa untuk bekempen as usual. rasanya two months ni since segmen iphone 5 gadget impian tu saya join, memang hati teruja nak meneruskan perjuangan hingga ke titisan darah (waaaa) nak dapatkan benda alah tu. da alang-alang join, penyertaan pun okei, feed back pun ok, rasa macam, jangan berputus asa dulu la. da 24 disember nanti, baru berputus asa. sebab masa tu, segmen da berakhir. mana yang kurang. i mean, klik G+1 yang kurang, tak boleh sapa nak bantu lagi da. masa ni la nak berkempen habis-habisan. masa ni lah nak berkempen nak minta bantu undi segmen iPhone 5 Blogger Paling Hebat tu. as a segmenmate, saya harap sangat ada yang sudi membantu saya untuk menang dan mendapatkan iphone 5 benda alah ni ;) cara nak undi ada dekat sini Kempen Undi iPhone 5 Blogger Paling Hebat. saya harap ada yang sudi membantu ya ;)

saya stop kat sini dulu. kempen harus di terus kan ;)

You Might Also Like

4 comments

  1. Replies
    1. terima kasih hana :)
      harap anda dapat undi PuanGojes blog sama, setiap hari ;)

      Delete
  2. harap puan gojes menang! yeah! :)

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images