What the feeling !

November 19, 2012

Bosannya..

Suami : ayg, mai duduk teman abg tengok berita.
Isteri : ar, tak pe. Abg tengok je la sorang-sorang. Ayg nak blogging sat :D
Suami : hurm...

Bila suami out station

Isteri : bosan tak de abg. Tengok berita tak de teman..
Suami : aik..bila abg ajak tengok sama, sibok pula dengan blogging..
Isteri : hurm..

Perasan sang isteri memang macam ni ke? ;(

*Ayg rindu abg. Evendo baru sehari semalam tak sampai nak dua malam lagi pon abg tak de depan mata. Hukhuk...


You Might Also Like

9 comments

  1. Memang macam tu Yatie. Liyaa pernah rasa benda sama. Bila Suami takde asyik meleleh je air mata ni. Emosi kannnn? Mohon Yatie bertabah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D sangat emosi liyaa. ~sobsob~
      tapi tak pe. sekurang2nya berjauhan macam ni, boleh juga mengembalikan kehangatan time becinta cintun kan :P
      syukurlah, seminggu je suami out station ;)

      Delete
    2. Seminggu? Lama tuuu. Liyaa itu hari husband gi memancing 3 hari pun dah rasa nak bunuh diri :P

      Delete
  2. Replies
    1. morning mummy ;)
      ala..sweet like a candy :D

      Delete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images