Surat Penjara dari AMENG buat ISTERI

November 07, 2012

assalamualaikum dan selamat petang peeps !

petang hari macam ni. plus mata memang da redup semacam. tambah lagi minum milo panas. memang da nak bermimpi sampai ke bintang lagaknya. dan sebut pasal mimpi tu. nak juga mimpi menang iPhone 5 gadjet impian dari segmen Denaihati yang tamat tengah malam semalam. settel yang tu, sekarang ni tinggal tunggu keputusan je la jawapnya. :D

ok. untuk itu, thanks so much pada mereka-mereka yang telah mengucapkan selamat maju jaya untuk aku. terima kasih semua. evendo belum tahu keputusannya. tapi korang memang best. i mean, korang memang support each other. and start kemarin, aku da mula masuk si bloggers yang join sama contest Denaihati tu. sebagai men support kan diri also memberikan semangat buat para-para bakal pemilik iPhone 5. anda semua telah memenangi sebenarnya. korang rajin search semua entry-entry denaihati dengan jayanya ! Good luck !

dan petang ni. jejalan dekat laman sosial facebook. terjumpa satu artikel yang di post oleh blogger DisiniBermula dengan tajuk, Surat Penjara Dari Ameng buatkan isteri terharu.
ntahlah, hati sedikit sedih distu ketika membaca ayat-ayat dari isteri ameng. also boleh sahaja baca surat yang telah dikirimkan oleh ameng untuk isteri.

apa yang aku boleh kata is. cubalah kita letakkan diri kita seketika ditempatnya. sebagai seorang isteri. syurga untuk kita (insyaAllah) berbalik dan melihat juga kita pada seorang suami. insyaAllah, redha dengan apa sahaja yang berlaku. yang pasti, Allah tidak akan sekali-kali menguji hambaNya diluar dari kemampuan hambaNya itu sendiri.

surat ameng untuk isteri

untuk isteri ameng, tabahkan hati. ini bukan satu pengakhiran sebuah kehidupan. masih banyak benda yang harus di buat dan menjadikan diri sebaik-baik yang mampu di mataNya. insyAllah.

You Might Also Like

6 comments

  1. sedeyy nya....aduhh..hope mrk tabah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Nyue. berat bahu yang memikul.
      berat juga bahu yang memandang.
      mohon Allah tababhkan hati sang isteri ini.
      insyaAllah..

      Delete
  2. sedihhhh dan sayu melihat luahan dari suami buat sang isteri..

    ReplyDelete
  3. semoga sang isteri tabah menerima dugaan ini kan mak dara.
    hidup harus diteruskan. anak-anak masih harus meneruskan kehidupan.

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. betul tu sis.
      siapa kita untuk menghalang apa telah di tetapkan olehNya. bukan?
      apa yang harus di lakukan, tabah dan sabar.

      Delete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images