Movie Istanbul Aku Datang BUKAN galakkan bersekedudukan !

November 01, 2012

wargh! susahnya nak pick which one website yang sesuai untuk edit gambar :(

erk. Istanbul Aku Datang la wei ! aku pantang betul la kalau dengar movie yang aku rasa teruja nak pegi tonton, tup-tup ada je reaksi yang akan membuatkan hatiku ini untuk tidak menontonnya. apatah lagi, lebih-lebih lagi ada sang isteri Yusri Kru, lisa surihani. wei, janganla. tinggal beberapa hari lagi movie ni akan keluar di pawagam berdekatan. janganlah buat gosip macam ni.

nasih la. pengarah movie ni da jawap se bernas - bernas nya. so, aku tak kisah. aku nak tengok juga ! ;)



sumber : daily ekspress !


 8 hari sahaja lagi !


kita jumpa dekat pawagam okei. peace !
kredit to : anamarzablog

You Might Also Like

2 comments

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images