31 December 2012

iPhone 5 Gadget Impian

iPhone 5 Gadget Impian contest akan berakhir pada 31.12.2012 ini tepat jam 11.59 minit malam. assalamualaikum, morning kengkawan. ini adalah entry khas segmen menang iPhone 5 Gadget Impian anjuran blog denaihati.com. bantu klik button G+1 di segmen ini ya. terima kasih untuk bantuan yang di berikan :)


ini adalah STICKY POST ENTRY sehingga segmen iPhone 5 Gadget impian berakhir pada 
24 diSEMBER 2012, Jam 11.59 Malam 
TETAPI DILANJUTKAN TARIKH AKHIR SEGMEN PADA 31.12.2012




assalamualaikum dan selamat pagi peeps !


iPhone 5 Gadget Impian contest kini bermula. pertandingan yang di anjurkan oleh blog denaihati dengan kerjasama dari para penaja seperti  eQurban.com, StudioAksara.com, AbangEnsem.com, AriffShah.com, Eizil.com, SweetKurma.com, ServerFreak.com, Neohas.com, Anarm.net dan Denai.my . dan for that, i wanna say thanks so much buat blog denaihati. sebab membuka contest ini sekaligus memberi peluang kepada bloggers out there, untuk memenangi sebuah telephone siri iPhone 5. yang mana bagi aku. itu terlalu besar nilainya. di samping kepegunaanya orang kata seribu dalam satu ini, insyaAllah akan bakal menjadi milik aku sepenuhnya. for a while, biar mimpi sampai ke bintang la jawapnya :D

ok. ada beberapa tugasan yang diberikan oleh blog denaihati untuk mencompletekan diri bagi memenangi hadiah ini. kecualilah. memang bukan rezeki blog ini, so memang tak menang la jawapnya kan. insyaAllah :)

tugasan wajib buat:

  1. Pasang button G +1 di blog anda. Kalau dah pasang baguslah. Blog tanpa button G +1 automatik terkeluar daripada saingan. (Rayuan tidak diterima). Cara pasang button G +1 boleh cari di entri-entri lama Denaihati.
  2. Buat satu entri tentang iPhone 5 dengan tajuk “iPhone 5 gadget impian” yang kandungannya : 

  • Jawapan untuk Senarai semua entri iPhone 5 yang ada di blog Denaihati.
as i say, biar mimpi sampai ke bintang. hopely, impian untuk memiliki iPhone 5 gadget impian dapat di realisasikan. as people know iPhone 5 punya pelbagai functionable yang sangat mesra alam. kepegunaan seribu dalam satu ini, sangat-sangat menarik minat aku untuk memilikinya. lebih-lebih lagi dalam blog Denaihati ada pelbagai review menarik tentang iPhone 5 ini yang korang boleh baca sendiri.
Bagi aku yang tak review kepegunaannya iPhone 5 selain mengetahui sendiri adanya aplikasi sosial facebook, kamera, blog, fourshare dalam siri iPhone 5 ini, rupanya iPhone 5 memiliki lebih daripada itu. seribu dalam satu. dan dalam blog Denaihati everything was here. memandangkan Denaihati mempunyai koleksi tersendiri iPhone 5 dan menggunakan iPhone dalam aktiviti seharian beliau. wa. mesti bestkan.
as a Denaihati menanti secara rasminya iPhone 5 memulakan jualan dekat Malaysia, boleh baca dekat entry Denaihati bertajuk iPhone 5 Countdown. dan kalau korang nak tahu, sementara menanti keluarnya iPhone 5 ni, rumah empunya blog Denaihati ni di rampok okei. dan yang funny thingnya is. iPhone 4 plus 4S je yang lesap. iPad baru beliau terang-terangan sebelah iPhone tu pula tak lesap :D Denaihati kata, rezeki Allah. tak pe la. aku rasa, hatinya akan sudah terubat dengan keluarnya iPhone 5 ini. ;)
iPhone 5 dilancarkan ! see. hari yang dinanti-nanti oleh seluruh umat Dunia. yup. Dunia. dunia mean, Malaysia juga tersenarai. tarikh 12 September 2012 adalah tarikh keramat pelancaran iPhone 5. sekaligus menjawap segala persoalan dan gosip dan uru-ara dari merata manusia yang ingin tahu tentang aspek rekabentuk, performance dan harga sebijik iPhone 5 ini. dikhabarkan sendiri oleh syarikat gergasi teknologi dunia, Apple. iPhone 5 adalah keluaran terbaik yang pernah dikeluarkan oleh mereka. wow! ni kalau dapat menang yang terbaik, tentulah akan menjadi terbaik dari segi pemakaiannya kan. dan dengan pelancaran yang telah diadakan, sekaligus mematikan segala pertanyaan dikalangan rakyat jelata Malaysia, iPhone 5 dah sampai Malaysia ke belom :D

jom, review apa lagi yang ada.
iPhone 5 Countdown sudah. iPhone 5 dilancarkan pun sudah. 5 Gambar dan Video Pelancaran pun sudah aku bagi korang tengok. ar. ni masanya nak tengok apa lagi yang canggihnya benda alah ini dalam kata ianya adalah terbaik sebaiknya model iPhone yang pernah dikeluarkan sebelum ini. Persoalan iPhone 5 dah sampai Malaysia ke belom pun sudah aku nyatak dekat atas tu.
hehe. tapi sebelum itu. aku nak bawa korang sama, untuk tidak mencemburui blog Denaihati. sebab apa? ar. korang kena sendiri baca dekat dalam entry iPhone 5 Malaysia pertama. hehe. ar. adakah beliau adalah manusia paling pertama dekat Malaysia ini yang mempunyai iPhone 5? korang kena baca sendiri. sure, jangan gigit jari sudah la ye :D
alright. kesinambungan dari entry iPhone 5 Malaysia pertama atas tu. korang boleh baca dekat entry ini iPhone 5 Malaysia vs Singapore vs Hong Kong vs USA. wa...mentang-mentanglah da pakai iPhone 5. Denaihati suka-suka hati pula erk nak laga-lagakan negara setempat ni dengan kecanggihan iPhone 5 beliau. ok tak pe. korang harus baca itu ! kot-kotlah korang berada di Negara yang disebutkan. bolehlah kot korang komen tentang tu dekat Denaihati :D

ok. ni nak ingatkan korang semua. pernah tak terbaca tentang iPhone 4s? tanya aku, memanglah aku tak tahu. tapi dengan adanya review yang ada dalam blog Denaihati. kita akan mengetahui info-info update keluaran Apple ni. so, kira beruntunglah. korang just masuk je Denaihati blog, info iPhone memang banyak. 
dengarnya sebelum penantian iPhone 5 ni, rupanya peminat fanatik Apple amat kecewa berikutan dengan keluarnya siri terbaru iPhone 4s baru bukan iPhone 5, yang mengantikan iPhone 4. rata-rata menantikan iPhone 5. oh ye ke. macam half dari 4 ke 5. 4s ni berada di tengah-tengahlah kan. tak pe la. sekurang-kurangnya dari 4s sure ada yang lebih hebat menanti. see. dengan keluarnya iPhone 5 ni, seribu dalam satu ke penggunaanya menjadikan ianya keluaran yang terbaik dari syarikat Apple. sekaligus telah mengubatkan hati sang peminat fanatik Apple. sabar itu penting okeis ;)

ok, selain itu. Denaihati blog telah pun memudahkan kita sebenarnya. dengan entry iPhone 5 Gambar dan Video dari beliau, ada mengatakan perbezaan iPhone 5 vs Sambung Galaxy SIII dan kali ini dekat entry iPhone 5 vs Samsung Galaxy S3 drop test pula, di nyatakan sekali lagi perbezaan antara iPhone 5 dan Samsung Galaxy S3 drop test bagi korang yang menggunakan Samsung Galaxy. ye la, kot-kot korang nak try pula iPhone 5s ni kan. bolehlah compare. as korang tahu ya, menggunakan mobile phone ni orang kata, adalah seperti kita menjaga bentuk badan kita sendiri. kita nak yang terbaik. so, kita kena bagi yang terbaik untuk mendapatkan hasil yang terbaik. evendo mahal. tapi, sekali ianya memberikan yang terbaik untuk diri kita sendiri. why not ! :D

dan dengan itu. mari kita join sama contest yang di anjurkan oleh Denaihati blog ini. untuk kita merasai kehebatan iPhone 5 ini berbanding dengan siri yang ada di luar sana. kot-kot rezeki aku. syukur alhamdulillah. klik entry iPhone 5 gadget impian untuk join contest ini sekarang !
updated :

kini seramai 85 blog ( para peserta ) telahpun di pilih dalam entry iPhone 5 gadget impian peserta terpilih bagi meneruskan cabaran iPhone 5 Gadget Impian, yang telah dikeluarkan oleh DH dalam entry iPhone 5 gadget cabaran bermula. sekaligus pemilihan siapakah iphone 5 blogger paling hebat berlangsung !selamat berjaya buat para peserta !
tak lupa, hadiah. yes. hadiah yang telah dikemaskini kan >> iPhone 5 hadiah untuk blogger !

  •  Jawapan untuk kenapa anda minat sangat iPhone 5.
kalau tanya aku kenapa aku minat sangat dan sangat-sangat iPhone 5. lebih dari 10 perkara pun aku boleh nyatakan :D wa.....speechless !!!

 1. facebook
  • jangan tipu lah kalau korang menggunakan mobile phone apa sekalipun, korang tak tengok benda alah facebook ni. rata-rata yang aku review untuk mereka yang ingin menukar mobile phone, adalah...adanya aplikasi percuma laman sosial network facebook ni ! kalau korang sendiri nak ada facebook ni dekat mobile phone korang, apatah lagi mak aku. huhu. mak pun sendiri nak facebook ni dekat phone beliau. see. betapa berkuasanya sesuatu mobile phone itu di zaman orang kata dunia internet di hujung hari sahaja bah ! :D
so. sebut iPhone 5. facebook menjadi keutamaan. :D bolehlah update status dekat toilet sekali pun :D

 2. blogspot !
  • mari sini bagitau aku. sapa blogger yang tak nak mobile phone canggih yang takde aplikasi blogger ! sedangkan aku sendiri pun search if sony ericsson xperia x10 mini pro aku ada aplikasi ini atau tidak. syukurlah ada. boleh update di mana-mana sekalipun selain toilet. sure punya iPhone 5 lagi la canggih dengan aplikasi blogger ni dalam mobile phone nya itu yang mana i read bout this ianya telefon paling pintar dan paling nipis dan paling ringan yang pernah dibina oleh mereka dan dibina sepenuhnya menggunakan aluminium dan kaca. kan ?! as i read too dari segi perbandingan, ia lebih 18% nipis dan 20% ringan berbanding iPhone 4S dan mempunyai paparan skrin retina pada kadar 326 PPI. sapa pakai iPhone 5 ni, sila la bagitau aku !!!! aku nak benda alah ni ... sobsob :D
  • oh lagi satu, Apple kata juga ianya akan lebih selesa di pegang dan di usefully kan bebanding sebelum ini. oh erk? aku tak pakai lagi. kalau aku pakai, sure aku bagitau korang testimoninya :D hehe. yang penting is. facebook dan blogspot. tak boleh nak dipisahkan dari aku okei :(

3. kamera !
  • terang-terangan header puangojes da mention love candid ! mestilah giler bergambar dimana sekalipun. jangan tak tahu, dekat dalam toilet pun aku bergambar okeis ! untuk kamera pula. memang lah aku mencari sesuatu yang berlainan dari mobile phone aku sekarang. dengan iPhone 5 membawakan aperturef/2.4 dengan sensor sebesar 8-megapixel. gambar bersaiz 3264×2448 pixel, Rakaman gambar berfungsi lebih 40% pantas, Sokongan rakaman panorama membolehkan sesiapa sahaja merakamkan gambar berkualiti sehingga 28-megapixel. huhu. mobile phone aku 5.0-megapixel je. iPhone 5 pula 28. berganda-ganda kecerahan masa depannya. sapa tak jeles wei !
ok. tiga atas tu memang penting la. tapi yang ni lagi la penting...
4. Internet !
  • korang memang hampeh betul kalau pakai phone canggih tapi takde internet ! waaa. baik korang bagi aku pakai. ok, as aku mention dunia internet hanya di hujung jari sahaja. internet bagi aku memang tak dapat nak di pisahkan. ask my husband, berapa kali dalam sehari atau memang tak de dalam sehari pun aku ni hidup tanpa dunia internet. aku akan meninggalkan dunia internet sekejap sahaja ketika waktu solat dan tidur. :D time keja? ar. lagi la bersuka ria. hehe. so, iPhone 5 tanpa internet, baik korang campak phone tu  bagi aku je la k. aku nak !!! updating...updating bloggers ! :D
  • oh sebut pasal tu, of coz la adanya sokongan wireless kan. dengan iPhone sokongan rangkaiannya sure yang pantas. dengar kata ada HSPA+ dan etc. setahu aku, phone aku menyokong Hsdpa. so ianya akan lebih canggih dan pantas la kalau pakai iPhone ni. aku nak menang, boleh tak? :D

5. bateri 
  • yes. bateri itu amat penting sekalipun kepentingan aku ada iPhone 5 is internet dan perkara-perkara yang aku sebut di atas. as korang tahu ar. phone aku sekarang ni , tak lari dari setengah jam ke satu jam sahaja, sure aku lari dengan perkadaran yang amat pantas untuk mencari 'cas' batry ! hidup tanpa phone, memang gelap la jawapnya. mana fikir sms dari husband. mana nak fikir nak call itu ini. mana lagi nak tengok status plus komen plus mesej inbox fb. mana lagi nak tengok email / blog etc. ar. bateri harus panjang hayatnya. dan korang tak tahu, iPhone 5 masa bertahan baterinya dalam sekitar 225 jam. as i read. dimana boleh digunakan sehingga 8 jam untuk pelayaran menggunakan 3G/LTE, dan 10 jam untuk menonton video. oh ok. kalau dapat iPhone ni, bolehlah tengok movie dengan bersuka ria :)

wargh ! kalau aku selitkan semua kenapa aku nak sangat iPhone 5 ni, memang tak habis entry aku sampai ecok ! so, aku stop dekat sini. mudah-mudahan ada rezeki untuk di pilih sebagai pemenang. :) those yang berminat sama untuk join contest dari Denaihati blog ni. anda masih boleh berbuat demikian ;) boleh klik entry ini iPhone 5 gadget impian

3. Tinggalkan link entri iPhone 5 anda di ruangan komen dan terbaik gunakan CommentLuv
4. Jadikan entri iPhone 5 anda sebagai Sticky Entry selama tugasan berjalan.

Tarikh Tutup Penyertaan
11.59 pm, 6/11/12.

Tarikh Tutup Cabaran
Tarikh tutup cabaran adalah pada 24 Disember 2012, tepat jam 11.59 malam.  TETAPI, di sebabkan penganjur masih berada di luar negara, atas urusan peribadi, maka Tarikh Tutup terkini cabaran adalah PADA 31.12.2012, TEPAT JAM 11.59 MALAM.


Syarat-syarat
1. Terbuka kepada semua Rakan Blogger setia Denaihati.
2. Entri boleh ditulis dalam bahasa Melayu, Indonesia dan English.
3. Penganjur boleh mengubah syarat bila-bila masa mengikut kesesuaian.

Hadiah
1. iPhone 5 Baru, warna hitam/putih, 16GB.

iphone 5

 doakan PG menang ya :) terima kasih denaihati ! 
" Terima Kasih buat Denaihati dan Para Penaja ;) " 

286 comments:

  1. Good Luck Puan Gojes. Panjang lebar penjelesana ni. Detail betul.

    Blog Qashmere
    Style Me Gorgeous By Qashmere

    Take Care Sis..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih mummy :)
      insyaAllah. jika rezeki, menanglah saya.
      kalau tak, nanges la saya :D

      Delete
  2. boleh la pinjam nanti ek puan gojes. tak dapat pinjam bagi pegang pun jadi ler. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. :D doakan saya menang ni ayah muda :)

      Delete
  3. puan gojes.kalu dapat share la erk.....HIK3..;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. ok, kita nak sharing penggunaannya okei :D
      moga-moga menang dhia.
      tengok dari entry-entry post, memang hebat2 yang join this segmen :)

      Delete
  4. wah panjangnyaaaaaa.... apa2 pun, deno doakan puan gojes berjaya! kalau deno juri ni kan.. deno dah pilih puan gojes.. hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. ye ke deno. wa, syukur alhamdulillah if menang kan :)

      Delete
  5. Replies
    1. terima kasih mak dara :)
      persaingan sengit. ada bloggers yg lbh hebat dr saya :)

      Delete
  6. wwaduh panjang nya..hehe..gud luck yer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. over da. kayak karangan bahasa melayu ! :D

      Delete
  7. Entri ditulis amat panjang sekali,
    Pasti teruja si penajanya Denaihati,
    Siap dengan review semua artikel DH terdahulu ini,
    Pasti memberi banyak kelebihan pada Puan Gojes punya entri.

    Good Luck....sweeeeeeeet...!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih cik sensasi2020 :)
      insyAllah, jika sudah rezeki, pasti menang :)
      saingan hebat2 belaka. banyak lagi entry best dan menarik selain saya :)

      Delete
  8. terbaik la entry puan gojes tuu...wow...hope puan gojes berjaya mdpt iphone impian tu..eheheheh..nty bleh share2 dgn nyue erk..
    gudluck puan gojes :)

    thanks sudi bg komen puan gojes psl veet tu..nyue takut nty bulu bertambah bnyk je..xpsl2 bertambah bnyk..ehehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. kena rajin ulangkaji juga nak buat segmen ni nyue :)
      moga-moga rezeki puan gojes yang tak berapa gojes ni menang.
      amin..amin..hehe

      Delete
  9. Salam kenal....good luck ya sis..mencuba juga ni :)
    http://www.akmaomar.com/iphone-5-gadget-impian/

    ReplyDelete
    Replies
    1. wssalam akma :)
      ok, jom sama-sama cuba nasib :)

      Delete
  10. Moga berjaya
    Tinggal hanya tuah dan nasib menentukan segalanya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup betul.
      semua orang nak menang iPhone ni,
      but for me, menang kalah sudah adat :)

      Delete
  11. Replies
    1. entry mak lagi la best ! suker sgt ;)

      Delete
  12. Jutaan terima kasih diucapkan kerana menyertai "iPhone 5 gadget impian" dan semoga berjaya. Sentiasalah melawat Denaihati untuk mengetahui update terkini dari masa kesemasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih sudi datang berkunjung cik (encik = cik) Denaihati :D

      Delete
  13. Salam,

    Good luck untuk contest ini.
    btw denaihati bukan sis tapi mr denaihati :D


    www.yanmieonline.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. wssalam yanmie ;)
      terima kasih sama.
      ramai yang join contest ni.
      kita suka mak dara ! hehe

      oh erk. bukan sis? :D

      Delete
  14. semoga berjaya,

    kalau dpat iPhone 5 tu boleh ambil berkat tuan Denaihati.

    Salam perkenalan dari contest denaihati

    http://saljuhumairah.blogspot.com/2012/11/iphone-5-gadget-impian.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih cik Hisham ;)
      salam perkenalan sama dari saya :)

      Delete
  15. Kehadapan Puan Gojes ,

    semoga berjaya ye .. :) tips menang iphone4s ada di blog saya .. di bawah komen sikit dan selebihnya search di blog saya .. mcm2 tips ada.

    terima kasih ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih puanbee ;)
      rajin-rajin, sudilah dtg lagi ke blog kita. :)

      Delete
    2. terima kasih hafizul.
      tak menang its okei. bukan rezeki.
      tapi nak juga meraung !!!! :D

      Delete
  16. semoga berjaya dan tercapai impian memenangi iPhone 5...

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah. persaingan hebat-hebat belaka.
      dan ada segmen ke dua untuk ini, kan? hurm...

      Delete
  17. Hi dear! Wah bestnya blog ni! ^^ Jom singgah saya pula.. http://www.aimisyahirah.com/2012/11/me-as-gypsy-girl-in-urban-street.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih sis aimi :)
      tak de best pun. entry biasa2 je. :)

      Delete
  18. Good luck dear..
    Moga ada rezeki buat kita ye :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks sis. hehe. ya, moga ada rezeki buat kita :)

      Delete
  19. Good luck fear.. ;)

    And dah tekan button G+

    ReplyDelete
  20. ^_^ dah klik..good luck k?


    -Crack of notakasar.blogspot.com-

    ReplyDelete
  21. Good Luck..dh G+1..nnti support saya juga yer.. ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih dear :)
      g+1 untuk kamu sama ! :D

      Delete
  22. Puan Gojes..saya pon dah G+ awak..nanti support saya juga di http://blog.qashmere.net/2012/11/iphone-5-gadget-impian.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. morning mummy. thanks for that ;)
      saya da klik mummy G+1 too! suker ;)

      Delete
  23. Semoga berjaya mendapat iPhone 5 Gadget Impian..Good Luck! Support saya juga ya..

    ReplyDelete
  24. Replies
    1. terima kasih encik sensasi :)
      sudah tentu saya suka ;D

      saya da klik utk kamu sama ! wehuu...

      Delete
  25. Puan gojes...gudluck.dah klik g+1. :)

    ReplyDelete
  26. Satu klik G+ daripada saya. Selamat berjaya dengan contest ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih :)
      saya klik utk kamu sama :)

      Delete
  27. mantap sob,, http://pengertian-computer.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih reza :)
      erk. da klik utk saya ke ni? hehe

      Delete
  28. Datang kembali dengan tugasan kedua...
    ehhhh! terklik pulak G+ :)

    jangan lupa klik G+ kita pulak yekk... terima kasih
    http://www.anakulucheka.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. terima kasih anak ulu cheka :)
      saya da klik sama untuk kamu.

      selamat berjaya :)

      Delete
  29. dh klik g+

    SLM..please support pjaz dlm contest iphone5 gdjet impian, tlg KLIK g+ yer diside bar sblh kanan atau di entri =) TQ ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih cikpjaz :)
      i'm done klik kamu sama.

      selamat berjaya untuk kamu ya ;D

      Delete
  30. As salam Pn Gojes. Teliti dan puas hati baca entri pasal iPhone ni. Selamat berjaya utk cabaran ni.

    dan g+1 utk entri pn gojes!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wssalam encik hafiz.
      terima kasih untuk g+1 segmen ini ya. :)
      dan thanks again sudi baca review iPhone 5 gadget impian base on puan gojes :D

      thanks !

      Delete
  31. selamat pagi kengkawan :)
    semangat untuk meneruskan perjuangan memiliki iPhone 5 kini diteruskan :D

    ReplyDelete
  32. g+1 tuk puan gojes....gud luck ye......
    dh dpt iphone nnti bgtau ye:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya Allah, terima kasih sis intan :)
      insyaAllah, jika rezeki dapat iPhone, i will let sis intan knew okei :)

      thanks again sis ;)

      Delete
  33. Bantuan telah disalurkan dari hari Puan Gojes cakap kat saya tuh lagik...sat try ngan hp wifey plak...hehehehehe. Good luck tau!

    -Crack-

    ReplyDelete
  34. dah datang tekan g+1 kat sini.. good luck dear ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih banyak mama.
      klik dari mama sangat2 kita hargai ;)

      Delete
    2. buleh tekan byk kali ke.. mama datang tekan g+ lagi..

      Delete
    3. tak tahu pula mama :)
      mungkin sekali je kot kan.
      inilah segmen first time join kena pakai g+1 ni ;)

      Delete
  35. semoga berjaya..

    sudah selesai menyumbang +1 utk PG

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih pipoq.
      peace ya. comei ! ;)

      Delete
  36. gudluck pn gojes..semoga murah rezeki nk menang :)

    ReplyDelete
  37. datang lg dan klik lg, hrp puan suka. Good luck.

    ReplyDelete
  38. Saya dah G+, harap dapat membalasnya..hehe. thanks..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih cik fiqah ;)
      klik g+1 utk fiqah sama ya;)

      Delete
  39. mak dara support dan klik g+.. all the bestttttt..

    ReplyDelete
  40. fyna dah klik dear PG...gud luck taw.

    ReplyDelete
  41. Salam ziarah dan perkenalan, saya dah G+, harap dapat membalasnya thanks..hehe

    http://bahrain-info.blogspot.com/2012/11/iphone-5-gadget-impian_2.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih encik bahrain :)
      saya da klik g+1 untuk encik bahrain :)

      Delete
  42. prime minister dari indra kayangan datang berucap..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat datang ke bumi wahai perdana menteri indra kayangan :D
      da klik g+1 untuk perdana menteri malaysia ke ? :D

      Delete
  43. Singgah memberi dukungan sambil klik G+, moga berjaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks abg wan :)
      done with u g+1 too :)

      Delete
  44. klik yg ke 35, nanti sokongan kepada saya pula ye

    tq puan gojes

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih sis aju :)
      kita da klik sama g+1 sis aju.

      good luck untuk kita :)

      Delete
  45. Done puan gojes and good luck tp you..

    ReplyDelete
  46. Tah tahu nak wat pe terjah sekali lg, komen di sini, harap bersabar, tempoh diberi masih panjang lg.

    ReplyDelete
  47. +1 ke 43 dari saya sebagai balasan

    goodluck!!! ;)

    ReplyDelete
  48. singgah membalas g+
    terima kasih.

    ReplyDelete
  49. Salam puan, saya singgah disini untuk memberi support G+ yang ke 46, moga berjaya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih cik dawaihati ;)
      moga berjaya sama untuk cik dawaihati ya ;)

      Delete
  50. Satu untuk puan Gojes.....terima kasih den ucapkan kembali.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih sama yas y ;)
      good luck sama untuk yas y okeis ;)

      Delete
  51. Assalam, done puan gojes... hehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. wssalam noor ikmal ;)
      terima kasih untuk kliknya ya .. :D

      Delete
  52. Ok..dah klik yer...good luck..selamat berkenalan.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih sis dikbi ;)
      selamat berkenalan sama :)

      Delete
  53. dah klik dah..terima kasih ye mengundi saya juga...=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih sama faiz :)
      good luck untuk awak sama ya :)

      Delete
  54. dah klik g+
    klik like wechat gambar kat fb sop ywr. hejeje

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih cik sop ;)
      sangat hargai klik dari cik sop :)

      erk. apa tu? nak klik kat mana erk ?

      Delete
  55. Replies
    1. zila, terima kasih ya :)
      sangat hargai klik dari zila.
      moga2 ada rezeki untuk gojes blog menang ;)

      Delete
  56. Semoga sukses dan berjaya sahabat Puan Gojes.
    Sokongan dengan memberikan G+1 buat sahabat

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih sahabat.
      moga2 ada rezeki untuk puan gojes menang.
      sokongan dari sahabat, amat saya hargai.

      terima kasih sekali lagi...

      Delete
  57. Replies
    1. waaaaaa. thank so much kakak mia :)
      u are awesome ! love u !!!

      Delete
  58. done ! gud luck :P keep in touch jugak keyh :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks so much cweet pinky ;)
      ok, keep in touch !
      untuk para penyokong iPhone 5 segmen ni, akan ada listing yg akan diupdate, sure puan gojes akan keep in touch...

      terima kasih sekali lagi ya cweet :)

      Delete
  59. wahh memang pnjng lebar ni penjelasan secara terperinci..hehe
    apepun gud luck pn.gojes..walaupon yaya xminat hp cnggih..tp tolong pn gojes uk dptkannyer..hehe ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih cik yaya :)
      saya sangat menghargai klik dari cik yaya.
      insyaAllah, mudah2an ada rezeki untuk menang.
      terima kasih ya cik yaya ;)

      Delete
  60. hello,I hope you will enjoy my booster.

    ReplyDelete
  61. @PuanGojes,

    Support +1.. ^_^

    Terima kasih drop by di blog AJ..

    Good Luck.

    Ikhlas,

    Amin Johar (AJ)

    ReplyDelete
  62. sudh klik G+1 yg ke 91 ..
    all da best .. sgt pjg entri ini ..
    hehehe ..

    ReplyDelete
  63. assalam,
    dah click G+ balas...
    semoga berjaya...

    ReplyDelete
  64. terimakasih dah mampir beri suport. G+1 untuk posting anda ke 97 salam kenal.

    ReplyDelete
  65. ok, dah support..gudluck jgk ye..anyway nk tnya, cmne nak kuarkan button G+1 tu ye? tq

    ReplyDelete
  66. ok puan gojes.. kawe dah klik no. 102. all the best.. semoga berjaya..

    ReplyDelete
  67. Salam Pn. Gojes,

    selamat berjaya... lawatan balas dan klik g+1 ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wssalam ummi :)

      terima kasih ya ummi ;)

      Delete
  68. Replies
    1. morning nurul :)
      terima kasih again nurul.

      Delete
  69. dah siap jalankan tugas G+
    vote belum lagi, esok pulak kouta vote boleh 3 je dah habis hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih Tok Puteh :)
      ok, vote jom !

      Delete
  70. baru selesai vote blog ni... seperti yg dijanjikan semalam
    jgn lupa kita pulak yekkk

    http://www.anakulucheka.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih tok puteh :)
      saya da vote sama blog tok puteh :)

      Delete
  71. Replies
    1. terima kasih reza ;)
      harap sudi membantu klik g+ 1 dan undi blog puan gojes
      #2

      Delete
  72. Salam..
    kunjungan balas klik no 117,
    hebat la blog dia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wssalam, terima kasih cik zulkbo ;)
      moga ada rezeki untuk menang. insyaAllah ;) #2

      Delete
  73. ok puan gojes..saya dah klik g+

    ReplyDelete
  74. Byknya button G+1, ada di merata-rata tempat, sbb tu AJK DH pening skrg ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. pening seketika kan. tak pe, sekarang kena pening juga sebab button besepah sana sini, tapi jumlah still sama :D

      Delete
  75. ok done. dah klik G+1 dan dah vote ;)

    ReplyDelete
  76. terima kasih untuk blogger di atas ;) senarai nama saya da upate #2

    ReplyDelete
  77. Panjang lebar entri...selamat berjaya... ;-)

    ReplyDelete
  78. salam, hr ni 3 vote dr anak2 n followr CHEEZE MAZ. Harap dpt vote akak kembali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kak :)
      sure, kita akan vote 3 juga untuk akak dari puan gojes blog, suami dan anak2 buah ;)

      bestla akak ni ! :)

      Delete
  79. terima kasih vote utk saya .. esok sy akn bls ..hrini dah ckup quota .. jsamu diknang kakak gojes (^_^)

    ReplyDelete
  80. my dream iphone 5 gak...gajet yg terbaik sekarang...
    Nak bertukar kepada Versi Android Jelly Bean Tak hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. nak tukar ape klu tak dpt dan tak tahu siapa pemenangnya lagi. hehe :)
      anyway, da bantu klik g+1 dan undi ker? heeee

      Delete
  81. ok ciktom dh klik..goodluck ye!

    ReplyDelete
  82. HI Puan Gojes.. Nurul dah G+ & Dah vote juga.. Good Luck.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya allah, terima kasih nurul. syukur alhamdulillah :)
      terima kasih banyak ya :)

      Delete
  83. rancak bana tulisannya puan, moga menang ya :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah. bantu saya untuk menang, insyaAllah menang kan :D

      Delete
  84. Good luck...sama2 kita bersaing secara sihat untuk mengejar gadget impian....InsyaAllah, kalau ada rezeki tak ke mana kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih eyriqazz :)
      insyaAllah. yup, jika suda rezeki tak ke mana :)

      Delete
  85. click jangan tak click. sharing is caring..hi..hi..

    ReplyDelete
  86. 1 vote utk puan malam ni
    jgn lupa vote kita sama yek

    http://www.anakulucheka.com/

    ReplyDelete
  87. Jenuh baca ni ..... jujur ... tak baca abis pun, cuma datang klik G+ je .. hehhehhee... apapun Goodluck.

    ReplyDelete
  88. saya sdh klik balik puan terimakasih semoga berjaya

    ReplyDelete
  89. kunjungan silaturrahim, sekalian support yah, semoga sukses..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam ziarah muro'i :)
      terima kasih atas supportnya ya :)

      Delete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes