holla mr. friday ! holla iPhone 5 !

November 23, 2012

assalamualaikum peeps :)

hati yang kecik tengah bunga-bunga riang. encik suami tersayang da selamat sampai rumah. itulah dia penangan orang da bernikah kawen ni. bila da bernikah kawen, janganlah risau melampau tahap dewa jika encik suami tu keluar membuat kerja di luar kawasan perumahan. itu rezeki juga. mencari duet tambahan untuk kebahagian dalam rumahtangga. kan ? :D hey..ok apa, berjauhan macam ni ada juga baiknya. salah satu tips untuk menghangatkan lagi kasih dan sayang suami dan isteri :D. ehem ehem. ar. ni untuk yang telah bernikah kawen je tau :D so. puan gojes tak kan lama berada di sini. iPhone 5 Gadget Impian segmen didahulukan, suami di utamakan.boleh ? ahaha...

erk ? tetibe je ada gambar iPhone 5 kan :D


nampak tak entri segmen menangi iPhone 5 Gadget impian atas tu ? .
bantuan masih di perlu kan kat sini. tolong ! bak kata mak dara, sos !!!!!! 

CARA UNTUK KLIK ? SEPERTI DI BAWAH ;)
1. Scroll down segmen ini "iPhone 5 Gadget Impian"
2. bila jumpa button g+1, seperti gambar dekat bawah ni, terus klik kat situ tau.

terima kasih untuk klik anda :)
jangan lupa tinggalkan komen dan url tau.
ada bloglist supporters on this ! tq ;)

You Might Also Like

2 comments

  1. yes dah klikdah..semoga klik sy tu akan membawa sinar buat puan gojes..hehe

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images