CPUV (Cost-per-unique-visit) Campaigns answer

November 01, 2012

selamat petang and assalam again peeps !

dan sebelum entry CashOut Kali Ke 3 - Terima kASIH Nuffnang ! ini keluar, semalam aku ada hantar tiket sekali lagi untuk pihak nuffnang. bertanya kepada mereka yang mana sebelum ini aku pernah mendapat CPUV campaigns tapi bukan untuk gojes blog. tetapi untuk true story blog yang aku pernah aktif ketika dulu dan telah di sign out dek kerana aku sangat suka tukar-tukar blog :D

so, soalan aku adalah, "adakah CPUV campaigns yang aku pernah dapat itu, menganggu earning nuffnang dekat dalam gojes blog" dan jawapan yang aku dapat.....tarrraaaaa...

 
terima kasih nuffy ;)
tak nak cakap banyak da.
masa untuk berblog dengan berhemah.
mengambil peluang yang ada dengan cara yang betul.
 
kan? :D

You Might Also Like

0 comments

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images