CashOut Kali Ke 3 - Terima kASIH Nuffnang !

November 01, 2012

assalamualaikum peeps!

semalam sebelum nak beradu dengan lenanya, sempat la cek akaun nuffnang. hehe. bukan main terkejut beruk wei. tengok earning da berubah ! yahooo!!

dan untuk kesekian kalinya. aku nak ucapkan ribuan terima kasih buat pihak nuffnang kerana telah memberikan earning semula untuk gojes blog. ye la, hari tu kan ada hantar tiket untuk nuffnang, kenapa earning tak naik-naik. dan jawapan yang di terima memang sangat memberangsangkan. ada sebab-sebabnya. dekat dalam entry CPC campaigns dan CPUV campaigns Earning Nuffnang telah pun aku nyatakan jawapan yang aku dapat dari nuffnang. thank so much nuffnang ;) 


alhamdulillah. dapat jumlah macam ni pun da kira bersyukur sangat-sangat.
bolehlah topup digi mobile phong aku nanti ;)


terima kasih nuffy !

ini yang membuatkan darah gemuruh aku ni bersemangat nak berblog lagi dan terus lagi dan lagi dan lagi, lagi dan lagi dan gila :D

ops. aku tak cashout lagi. hehe

You Might Also Like

11 comments

  1. wahh..murah rezeki org tu..;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. syukur alhamdulillah linda :) erk, linda lama tak masuk blog yatie kan. sibuk dgn preparation kawen erk? ;)

      Delete
  2. wah..best nye dapat duit! syie x pandai2 lagi nk buat cmni..hihi

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. waaa..kakak mia was here. :) terima kasih kakak mia. banyak lagi nak kena belajar utk dptkan lagi earning ni kan. harus bekerja kuat :)

      Delete
  4. Tahniah .. Saya doakan semoga akan bertambah-tambah rezeki lagi dekat NN ni .. :)

    www.anastasyea.com

    ReplyDelete
  5. Wahh Aril pun nak tumpang gembira juga disini yes yes yes!
    http://arilimpian.blogspot.com/

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images