blog bukan sekadar fantasi

November 29, 2012

assalam dan selamat malam dear visitor ;)

terima kasih sekali lagi buat para penderma klik / para pemberi bantuan klik G+1 untuk segmen menang iphone 5 gadget impian yang tengah puan gojes sertai. terima kasih banyak /  thanks so much pengundi / pengklik ! wa. da macam undi pilihan raya pulak kan :) tak pe. yang penting. bukan setakat dapat klik dari kengawan, tapi ianya juga mengeratkan hubungan sesama kita di dalam dunia blog ini.


ya. honestly. aku pernah menganggap, blog itu fantasi. aku boleh tulis apa sahaja. tanpa orang tahu siapa aku sebenarnya. siapa di sebalik empunya blog. aku boleh je bersuka ria nak tulis apa sahaja dalam blog aku sendiri. ya. itu la dunia fantasi aku. my blog is my fantasi. siapa peduli aku siapa. siapa peduli siapa yang menulis karangan itu. speechless kan? :)

but then, when i almost got another few blog. aku mula sedar, blog bukan hanya setakat fantasi. tapi lebih dari itu. aku boleh sahaja share dengan kengkawan beberapa tips. walaupun bukan sepenuhnya tips dari aku. boleh sahaja share tentang kehidupan aku. kengkawan aku. kerja aku. apa yang aku fikirkan. dan ianya sangat terbuka. bila ada followers. lagi menambah dan menyakinkan aku, blog bukan sekadar fantasi ;)

terima kasih kengkawan. terima kasih fellas yang sudi masuk blog ini. dan mengetahui kewujudan blog Puan Gojes.



selamat malam :)

dan sebelum puan gojes beradu, pesanan untuk bantuan klik G+1 segmen
menang iPhone 5 gadget impian tu, masih di perlukan. 
puan gojes berharap sangat, ada lagi yang sudi membantu puan gojes untuk menang iPhone 5.
insyaAllah, jika rezeki puan gojes :)

terima kasih so much peeps !

You Might Also Like

6 comments

  1. yup! sgt setuju! blog bukanlah sekadar fantasi...! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai deno :)
      good morning ;) lama tak masuk blog sis kan.

      sihat tak ?

      Delete
  2. ^_^ blog adalah realiti di mana saya beleter. Haha. Puan Gojes, cantiklah kempen klik kat atas tuh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. ar memang. beleter pun dia juga tu :D
      terima kasih crack ;)
      serabut juga tu nak membuatnya :D

      Delete
  3. blog tempat meluahkan apa yang kita rasa.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sudah semestinya anna, tapi kadang puan gojes pun da melencong seketika. kadang rasa macam, erk apa sebenarnya nak tulis ni. hehe

      Delete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images