Shoutmix problem?

October 16, 2012

assalamualaikum peeps!

ada sapa perasan tak, kotak 'Pusat Pengaduan Awam' aku ber masalah? atau aku sahaja yang sorang perasan. atau korang memang perasan tapi buat-buat tak tahu? dan korang abaikan sebab nak tinggalkan jejak macam mana kan???! huh!

dan dengan aku, aku sangat-sangatlah tension. why benda tu jadi begitu?! ada tak blogger lain mengalami benda yang sama? atau dalam erti kata yang lain, maknanya aku kena tukar shoutmix yang baru?!

ok. boleh je tukar yang lain. korang kena tunggu la. apa pun. while tak de shoutmix ni, mean..tak dpt cari penyelesaian  kenapa benda tu jadi lagu tu, korang boleh je tinggalkan jejak korang kat sini k.

aku bz tukar sat benda alah tu. bai!

You Might Also Like

2 comments

  1. biasa la tu sis...kdng2 nyue punye pon ada gak bermasalah...ehehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la, tak suka betul kalau da bermasalah. nak tgglkan jejak pun tak dapat :(

      Delete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images