Setia Bersama Nuffnang

October 29, 2012

assalamualaikum again peeps!

balik dari attending Majlis Perjumpaan dan dengan Isu Cuti bagi menjaga anak atau suami sakit pagi tadi, sampai je ofic, terus gelabah buka akaun nuffnang. tau-tau je la, nak juga tengok kan earn naik ke tak. :D ala, macam la korang tak biasa kan ;)

but, tup-tup. dukacitanya earning tak berubah pun. tapi trafik pergh! susah payah nak dapatkan trafik yang meletup bagai, tup-tup earning masih lagi macam tu. huhu. tak pe la.  bukan rezeki aku la tuh ;( ok. mood sedih seketika. wargh!!!! nak nanges.

so, pendapat aku, untuk kesimpulan ini is, evendo kita punya entry yang hebat dan mantap, dan mendapat pengunjung yang banyak, contohnya entry pasal blog seks alvin dan vivian (klik utk lanjut) dan lebih dari di luar kebiasaannya seperti lebatnya rambutan dan ranum lagi tu, itu tidak semestinya akan membuatkan kita akan mendapat earning yang banyak dari Nuffnang okei ;)

sabar itu penting! :D so, aku akan menanti dengan penuh setia dengan Nuffnang :D
hehe. cubalah untuk setia dengan nuffnang okei! :D


You Might Also Like

0 comments

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images