Review Satu Pengorbanan - Cerekarama TV3

October 28, 2012

assalamualaikum peeps!

bila tengok je ada lakonan eja, aku teringat akan satu drama yang pernah di lakonkan oleh eja dalam drama cerekarama juga, iaitu Seputeh Qaseh Ramadhan, yang turut sama di lakonkan oleh fahrin ahmad. totally aku kata, aku suka lakonan eja. dia sangat suci gitu. hehe. fahrin pun sesuai je di gandingkan dengan eja. sesuai la. aku suka tengok. tak tahu la kalau korang. :D


balik dengan tajuk asal. yup, tadi da selesai tengok. for eja, memang i love her la! no komen. sebab, dia sangat sesuai bawa watak-watak macam ni. perempuan ayu macam tu. tapi kalau bab nak marah adik dia si lisdawati aka zura tu, memang aku agak mengeram sikit. eja macam takut-takut nak marah adik dia tu. ntahlah. mungkin kalau bab marah tu, tak sesuai dengan eja. hehe. dia ayu la!!! :D aku cakap bab eja je, pasal aku suka dia! yang lain tak nak komen :P

atau korang nak baca apa pendapat uncle ben ashaari tentang drama ni? jom klik SiNi

You Might Also Like

2 comments

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images