Please prove you're not a robot

again, assalamualaikum peeps :)

ada yang masih berjaga ke? ok, posting ni make around 8.44pm, but publishnya around 10.00pm. saja nak buat macam tu, sebab tengok sesetengah blogger, ada siap posting 2 3 4 5 6 dalam sehari. rasanya ianya telah di re publishkan sendiri ikut schedule. oh ya. it nice akteli. jadi, ada juga entry dalam sehari kan :) selalunya, aku perasan blog pakcik ben dengan uncle hassan selalu ada je entry dorang. nak juga bertanya kat mana dorang dapat idea nak make a entry. kalau pakcik ben, memang selalu citer pasal anak dia yang comel tu la. uncle hassan pula menyeluruh. i love uncle hassan too sebab dia selalu update pasal another blog :) nak tahu sapa-sapa artis yang punya blog, ar sila la masuk blog uncle hassan sekarang :D

ok, sila tengok gambar dekat bawah, sebab aku punya masalah dengan ini. nak tanya, perlu ke benda ni? cuba la tolong remove. tak perlu kot nak susahkan bloggers lain nak komen then kena bagi poskod pula. kita kan sesama bloggers. sopan santun aper :P tak tahu la pula kalau ada bloggers out there yang tak de sopan santunnya. ahahaha



ok, while korang yang ada rasa benda tu ada dekat blog korang, dan rasa nak remove after this, hehe. thanks so much la! bukan aper, memandangkan aku ini hanya pengguna tegar wifi yang mana rumah makcik jiran belah rumah aku, rumah beliau dekat hujung kampung, dan dekat dengan company dekat jalan keluar rumah aku ni, maka dengan itu, wifi memang ciput giler nak detect. sebab tu, kalau nak reply komen-komen dalam blog aku ni, nak juga aku belai-belai dengan manja wifi ni :D

malam semuanya!

Comments

Popular posts from this blog

Isu Cuti Menjaga Anak atau Suami Sakit bagi Si Penjawat Awam

Biodata Aishah ilias Pelakon Love You Mr. Arrogant

Waktu Operasi Urban Transformasi Centre (UTC) Kota Kinabalu dan Di Seluruh Negara