Leaderboard Nuffnang - bermasalah?

assalamualaikum peeps!

i'm having problem dengan gambar seperti di bawah. masalah aku pasal tak reti letak atau memang bermasalah dengan html coding nuffnang atau ianya memang benar belaka sedemikian rupa.


anyone can help me please?! sebab aku da try banyak kali untuk fix benda ni. tapi ianya still berada di atas NAVBAR nombor 2 tu. selalunya IKLAN yang bernombor 1 itu, akan berada di bawah NAVBAR kan? but yang this. ia berada betul di atas NAVBAR.

tolong! pasal aku da buntu nak fix it. aku da google dan try tutorial untuk letak coding Nuffnang yang ada. tapi its like 'same' dan iklan itu akan still berada di atas Navbar tu :( huhu. adakah ianya memang berada di sana?

dan if, ianya tidak boleh di fix. haruskah aku menghilangkan kotak NAVBAR tu? tak suka tengok kedudukan macam tu!!

tolong aku kengkawan! SOBSOB...

Comments

Popular posts from this blog

Isu Cuti Menjaga Anak atau Suami Sakit bagi Si Penjawat Awam

Biodata Aishah ilias Pelakon Love You Mr. Arrogant

Waktu Operasi Urban Transformasi Centre (UTC) Kota Kinabalu dan Di Seluruh Negara