hello monday tuesday!

October 23, 2012

assalamualaikum wahai readers!

hari ni aku malas sedunia! mata nak bawa tido da ni. tunggu jam 1.00 sat lagi, comfirm aku tinggalkan segala-galanya atas meja ni. kalau nak kata aku tak cukup tido, tak juga. tido juga semalam. tapi semalam masa duduk lepak-lepak dengan anak buah, ada pula pencuri. tetiba pula jadi hero semalam. menyelamatkan zink jiran tetangga. hehe. tapi pagi ni, zink tu ntah mana da :D

so, todays. bilik ni da la sejuk semacam. bukan sejuk pasal ada kengkawan yang tak nampak tu ye. tapi sejuk aircon. kot-kot kat luar tu hujan kot. beberapa hari dekat kota kinabalu sabah ni, hujan je memanjang. tak pagi buta, petang hari. tak petang hari, malam hari. hurm.

dan aku nak bagitau korang sama. yang aku sakit. kalau nak kata sakit hati. mungkin ia mungkin tak kot. jumpa nanti ya. bai!


ok good!

You Might Also Like

0 comments

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images