hello monday tuesday!

assalamualaikum wahai readers!

hari ni aku malas sedunia! mata nak bawa tido da ni. tunggu jam 1.00 sat lagi, comfirm aku tinggalkan segala-galanya atas meja ni. kalau nak kata aku tak cukup tido, tak juga. tido juga semalam. tapi semalam masa duduk lepak-lepak dengan anak buah, ada pula pencuri. tetiba pula jadi hero semalam. menyelamatkan zink jiran tetangga. hehe. tapi pagi ni, zink tu ntah mana da :D

so, todays. bilik ni da la sejuk semacam. bukan sejuk pasal ada kengkawan yang tak nampak tu ye. tapi sejuk aircon. kot-kot kat luar tu hujan kot. beberapa hari dekat kota kinabalu sabah ni, hujan je memanjang. tak pagi buta, petang hari. tak petang hari, malam hari. hurm.

dan aku nak bagitau korang sama. yang aku sakit. kalau nak kata sakit hati. mungkin ia mungkin tak kot. jumpa nanti ya. bai!


ok good!

Comments

Popular posts from this blog

Isu Cuti Menjaga Anak atau Suami Sakit bagi Si Penjawat Awam

Biodata Aishah ilias Pelakon Love You Mr. Arrogant

Waktu Operasi Urban Transformasi Centre (UTC) Kota Kinabalu dan Di Seluruh Negara