GAMBAR Lisa Surihani Yang Korang Tak Pernah Tengok - Petua Lisa Surihani elak Tekanan

October 30, 2012



what a lovely couple! sweet ;)


i kredit to limauais!


oh mak gayah :) comelnye lisa sebegitu rupa.
see, ini adalah bukti bila kecantikan semula jadi, di tambah-tambah pula dengan membuat mimik muka sebegitu, ianya akan tetap nampak cantik ;)

syukur alhamdulillah dengan kecantikan yang Allah  s.w.t berikan.

You Might Also Like

6 comments

  1. lisa ni jenis simple n sempoi kan..suke tgok dia, yusry pun mcm muda remaja pulak bile dgn lisa ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ah'ah. simple, sangat sesuai dgn beliau kan ;) manja, cantik. cukup pakej la. evendo adakala sebutan 'r' beliau tak berapa okei, tapi itulah kelebihan yang ada pd beliau. :D

      serius, yusry nampak sangat muda mudi. berapa erk umur dia skg. hehe ;)

      Delete
  2. lisa mmg natural beauty kan ! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. serius, yeeee !!! suke tgk dia :) and tak sabar nak tgk 'Istanbul Akkkkuuu Datang !" hehe

      Delete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images