Catalyst Produk

September 24, 2012

assalamualaikum peeps!

oh eyap. memang aku rasa, aku la manusia paling terlast di abad ini yang kena dan harus memakan suplement something. see my gambar-gambar kat bawah. jika korang kata, aku mengambil suplement tu ke skg? jawapan aku 'ye' dan ye aku la paling last tahu pasal vitamin selain pemakanan seharian yang aku makan :D

neways, tentang catalyst ni memang aku pernah baca sebelum ni. dan yang ini ada stok ke dua aku. yang first agak malas nak buat review dan makan pun tak menentu. sebab aku bukan jenis manusia yang harus pack makan itu dan ini. selain kena bising dek suami, aku dengan muka selamba menjawap, 'ye, kejap lagi ayang makan' alih-alih...tak makan pun. tunggulah aku rajin sikit baru aku meringankan makan benda tu ;D 

but now, memandangkan aku rasa perlunya pengambilan vitamin sampingan, aku continue balik ambik suplement ni. baik or tidak, aku tolak tepi. sebab, aku jenis manusia bukan hanya nak baca risiko benda yang tak baik. aku nak yang bebaik sahaja. kalau aku kata okei, makanya okei la tu ;P tak perlu nak banyak sangat songeh. hehe. 

so, aku nak tanamkan dalam jiwa dan raga ku ini untuk tidak meninggalkan lagi suplement ini, evendo aku adalah manusia yang paling malas. insyaAllah! ;)


Minyak Kepala Dara berbentuk Softgel

cara penggunaan:
1 biji kapsul 2 kali sehari


Catalyst Collagen

cara penggunaan:
1 sachet sehari


ini adalah makanan budak paling malas :D

insyaAllah, ada masa nanti akan ku selitkan seditik kebaikan / testimoni about this okei ;) 
yang nak sharing dengan aku tentang produk ni, sangat di alu-alukan. kot kot ada yang patut aku tahu kan ;)

You Might Also Like

0 comments

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images