senang ke jatuh cinta?

August 02, 2012

suddenly, i remember about u. oh no! ini bukan kelas bahasa english. but i try to write in english. because i love english. oh no my english! ;)



how korang jatuh cinta? dengan bertemu di muka buku? twitter? budak budak zaman sekarang, senang jatuh cinta dengan orang yang pertama kali mereka temui. atau mungkin, senangnya mengeluarkan perkataan 'i love u' 'aku cinta padamu' dan terus merasakan diri ini sudah jatuh cinta. tahu ke awak awak semua, jatuh cinta atau mengalami perasaan cinta yang sebenar itu hanya sekali dalam seumur hidup. bila untuk kita mengetahui ianya adalah perasaan jatuh cinta yang sebenar? ketika tidur tak lena? mandi tak basah atau makan tak lalu? ahahaha. tepuk dada tanya selera orang kata.

tapi, bagi aku. untuk jatuh cinta itu hanya sekali dan ianya tidak akan pernah berubah dan tidak akan pernah sama jika ditakdirkan kita terputus kasih dengan jatuh cinta yang pertama dan mengasihi seseorang untuk kali kedua. jatuh cinta adalah pertama dan ianya akan menjadi yang terakhir. ;)

kenapa aku cakap pasal jatuh cinta? sebab aku tengok bebudak sekarang cepatnya untuk mengaku aku cinta padanya. tapi disebaliknya, ada dua tiga lagi dibelakang yang sorang tu. ahahaha. adakah itu dinamakan jatuh cinta? huhu.

nak juga aku kata, kepala otak engkau itu jatuh cinta! :P teringat zaman sekolah. how i miss about my first love story. syukur alhamdulillah. semoga kebahagian sentiasa bersama kita. insyaAllah ;)

You Might Also Like

2 comments

  1. bila jatuh cinta,kita xkn taw,sedar sedar dah "terjatuh" pun hehe

    ReplyDelete
  2. @cik pha

    ahahaha. serius tak sedar. bila sedar, waaaa..hati berbunga bunga gitu kan ;)

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images