Jangan tinggalkan sahur

August 10, 2012

assalamualaikum ;)

Selamat bersahur wahai kengkawan ;) syukur alhamdulillah, hari ni masi mampu nak bangun subuh² macam ni, di separuh ramadhan pula tu. Selalunya da dekat² nak abih ramadhan, liat juga nak bangun subuh. sanggup tak besahur sebab mata memang busuk giler tak nak bangun :D korang sama juga ke? ^^

You Might Also Like

5 comments

  1. slalu sahur minum air vitagen..nk mkn xbape nk selera..huhu

    ReplyDelete
  2. linda memang da x bangun sahur da..huhu

    ReplyDelete
  3. piko : selamat bersinggah sahur ;)
    baby comel : selamat ber sahur sama baby ^^
    mira : la ye ke, cik peruts mampu bertahan ke sampai ke petang? mmm
    linda : la, ni kes macam izara aisyah dalam lakonan vanila coklat raya la ni kan. hehe

    *selamat hari raya aidilfitri buat korang berempat ya ^^

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images