instagram + mer = instagrammer!

August 04, 2012

assalamualaikum ;)

hehe. pandai pandai tukar instagram ke instagrammer. ar tak kisahlah namanya. yang penting ada bunyi instagram suda!

aku conpios menantang ni. ada sapa sapa pakar dalam hal ehwal kepenggunaanya ker? sebab aku rasa da lebih dari 10 kali aku donlod kat mobile fon. juga kat cik lappy aku ni. tapi tak jadi jadi juga donlodnya tu. mungkin tang donlod pun satu hal. nak register lagi la satu hal. ada tak benda benda yang canggih macam ni jangan buat orang susah hati pasal tak reti nak register? kang senang kalau easy come easy where. erk, ngam ka ayat ku itu :P


ar. bagi sapa yang sudi sharing is caring orang cakap. sila la tunjuk ajarku sifu menantang ni. lagi satu. i'm the using owner of sony erikson xperia x10 mini pro yang tak berapa pro. so maybe donlod men donlod aplikasi ni tak sesuai bagi mobile pon yang tak pro macam aku tu. atau nak kena latest like iphong por je? sila la ajarku sifu ;(

oh why nak guna the instagrammer ni. sebab image dier cantik bagai rak je aku tengok. dan sangat jeles pada si biru background ;)

You Might Also Like

0 comments

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images