bonus raya 2012 untuk kakitangan awam

July 04, 2012


 Bonus Raya 2012

syukur alhamdulillah. hari ini aku masih lagi mampu untuk bernafas dan mejalani kehidupan seperti biasa. dengan kerja yang sentiasa ada dan tiada. lepas satu, satu lagi. da selesai satu. satu lagi kerja yang muncul. tapi itu lah kerja. tak da sapa kat dunia ni yang bekerja, tidak mengharap tidak ada kerja yang perlu dibuat. melainkan ada kemalasan dalam diri sendiri dan memang engko bestlah. pasal pi kerja tapi tak de kerja nak dibuat. memang super duper kakitangan awam la awak ni :P

ok. cakap pasal entry aku pagi ni. ya. bila aku search kat google memang ramai yang tulis pasal benda ni. aku tak sure. sebab aku tak baca paper harian metro ke berita harian ke atau what everla paper yang menuju kearah tajuk tu. so, aku just google saja la. memang ramai cakap pasal benda ni, dan andai kata benar, syukur alhamdulillah and thanks to our Perdana Menteri Malaysia.

terima kasih sekali lagi. tapi mungkin juga boleh diberikan sama buat mereka mereka yang bukan dalam pekerjaan gomen atau pedral kan. rasanya mereka lebih memerlukan dan berhak untuk mendapatkannya. apa pun, bila da dapat bonus tu, gunalah untuk apa yang patut sahaja. saving jika perlu.

You Might Also Like

2 comments

  1. biasanya nak dekat raya kakitangan kerajaan mmg dpt bonus.. mcm mak deno pun dapat jugak last year...:)

    ReplyDelete
  2. suka walau saya bukan kakitangan kerajaan.. dapat juga nyendeng kat en.ad ^_^

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images