Sinopsis samarinda ameera tv3

June 14, 2012

Sapa tgk drama ameera? Bengang betul aku tgk dgn watak zarina. Ish! Menyampah. Mcm nak ku tampar²! Nasib ar lakonan sahaja. Paksa juga minda kanak² ribenaku mengatakan itu cuma lakonan semata². Sapa tak baca lagi sinopsis drama ni, sila la jejari runcing tu scroll kat bawah ye. Kita layan waris skg. Jom tgk sama :D

The sinopsis

Sekuat mana pun kasih sayang dan ikatan sesebuah perkahwinan, namun tidak dapat menandingi kehebatan zuriat terutamanya pertalian darah dari rahim yang sama. Hayati kepasrahan Ameera, walaupun hidup dalam kemewahan tetapi kebahagiaan yang dinikmati akhirnya terjejas apabila mulai terasa kekosongan kerana masih belum dikurniakan anak. Atas desakan ibu mertua, akhirnya Ameera mencadangkan suaminya mendapatkan isteri kontrak untuk melahirkan anak. Apakah tindakan Ameera akan membawa kebahagiaan ataupun mencetuskan pelbagai masalah dalam rumah tangganya nanti? More info klik SiNi

Published with Blogger-droid v2.0.4

You Might Also Like

1 comments

  1. nice blog checkout mine on

    http://www.onjokes.blogspot.com

    feel free to leave a comment

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images