Sinopsis drama waris skuel kekasihku seru tv3

June 14, 2012

WARIS merupakan buah tangan terbaru daripada pengarah berbakat besar, Kabir Bhatia dan garapan skrip oleh Mira Mustaffa, Tommy CT Loh dan Nik Naemah. Sekuel drama tersebut mengisahkan kehidupan Rashad dan Marisa selepas 10 tahun yang tenang bersama anak lelaki mereka Amar. Waris menjadi igauan ngeri bagi Marisa pada suatu ketika dulu kerana dia merupakan mangsa kepada Waris yang memerlukan seorang kekasih dari keturunan Mas Ayu untuk memastikan hayatnya berpanjangan.

More to read? Cepat klik SiNi! :D

Published with Blogger-droid v2.0.4

You Might Also Like

4 comments

  1. uishh kekasihku seru?
    dah lama kan cerita tuhh. ikut jugak dulu. hehe

    ReplyDelete
  2. @Fathiah Hamim

    yang ni kesinambungan citer kekasihku seru tu dear. kira, yang lastla. dorg main part² waris da. ;) wei, patut tgk okei! :P

    ReplyDelete
  3. @Nyue

    jangan tgk sorang² :P tengok dengan mak ayah, adik² semua. mesti tak takut punya la..hehe

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images