puteri impian

June 18, 2012

aku percaya, semua orang punya impian. impian yang luar biasa dari kebiasaanya. kebiasaan dari apa yang ada di depan mata. aku juga punya impian. kenapa baru sekarang nak cakap pasal impian? kenapa bukan dari dulu atau umur da betambah baru nak cakap pasal impian segala. ahaha. tak pe la, masih belum terlambat bah kan ;)

so, i decide to move on with my new impian for the great and better for my life. so, i listing here what i wanna do. at least, aku tahu aku punya impian yang aku kena kejar sebelum aku ambil langkah seterusnya. ahaha. wa, mcm lain bunyinya. jom!

  • to be a better person to diri sendiri, to family, to mentua family and of coz to my beloved husband. insyaAllah.
  • duet simpanan. insyaAllah. yang ni, kena pandai berjimat² and ye, harus!
  • kereta. insyaAllah, jika ada rezeki lebih.
  • babies. insyaAllah, ada rezeki. i will be ibu to husband child. insyaAllah. banyaklah berdoa. jangan stress ye yatie :D
  • rumah sendiri. ya. yang ni perlu. mungkin bukan sekarang. tapi, sekurang²nya perancangan itu perlu ada, kan?
else? ntahlah. atas ni, adalah keutamaan aku sekarang. yang lain² aku kena fikir lagi dan harus memikirkannya untuk masa depan diri sendiri. erk, diri sendiri pula? ahaha.

korang mcm mana pula :P

You Might Also Like

0 comments

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images