Penangan shah rukh khan

June 13, 2012

Citer hindustan kalau heronya shah rukh khan, memang tak sah kalau tak tonton :D oh, jangan fikir kita kepala tak masuk hindustan bagai ye. Kuch kuch ho tai hai da masuk 50 kali tengok. Masuk 50 kali jugalah masih rasa nak meraung part sedih medih. Hehehehe

Malam rabu tv2 skg ni selalu je kuar citer hindustan kan. Sapa peminat hindustan or tv korang kat umah tak de astro, pilihan yang sgt ideal nak tgk, ar hindustanla jawapnya :p

Adei, penangan shah rukh khan punya pasal, layan jugalah. Ecok gerenti bangun lambat :p

Good nite semuanya!


Published with Blogger-droid v2.0.4

You Might Also Like

0 comments

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images