helo friday!

June 29, 2012

helo fellas!

assalam jumaat sama buat korang. hepi giler sebab ofic da senyap seketika skg ni. bos ntah ke mana. ke hulu ke hilir as usual sebab tak boleh duduk lama dalam ofic beliau :P kengkawan lain kuar pi our pusat pembelajaran which is, tempat kursus semua kat situ. mean internal kursus. so, ofic memang silent killer. tapi tak sunyi sepi pun sebab aku suka dengar mp3 song. so, pasang lagu liyana jasmay cinta bersatu. duduk diam diam update blog :P

oh ya. kat our depart ada student praktikal baru. yahoo! nama dia adi yanto or kalau korang tgk dia look like arwah sudirman, penyanyi kebangaan kita semua. and sgt comel dan punya suara yang kecil and almost tak boleh dengar apa dia cakap. kena cakap, ar, apa, apa kau cakap ni. kena tanya balik apa yang dia tanya sebab memang tak clear dan kena faham betul betul apa sebenarnya yang dia nak cakap :P ahaha. ok, tak pe. so for adi. selamat menjalani latihan praktikum kat dewan bandaraya kota kinabalu. so, kita akan jadi geng for two months ni okei!

oh lagi nak update, semalam memang nak join segmen mak dara. tapi disebabkan something jadi kat my cik lappy, then terus tak boleh nak continue that segmen. sob sob. hari ni kira nak sambung posting. but, risau juga mak dara tak terima lagi da. tp, nak bagitau sama kat sini yang i love mak dara blog actualy. and eyap, mcm mak dara kata, kita selalu masuk sesetengah blog tapi mungkin tak de kata kata yang sesuai nak komen ke ape ker, so kita menjadi silent reader sahaja. macam tu juga aku. i always be the silent killer readers. ahaha. silent killers ar. takutla wei!

selain mak dara, aku suka masuk blog hasrulhassan.com tu. dia punya penulisan yang baik. dan since aku suka masuk blog beliau dengan kekerapan sehari dalam 10 kali or maybe more than that, so adalah beberapa tips yang masuk kat kepala otak aku ni :P lain lain is blog abg aku, abg nara. itu sudah semestinya.punya info tentang dunia artis. lain tu, aku selalu juga masuk blog safura online diary. dari beliau belum preggy then da preggy sekarang and makin nampak comel, i love to read about her comel sangat. ok, yang paling last is. semua blog aku suka! ahaha. da namanya silent readerkan :P

ok, i stop here. nnti jumpa lagi. bai!

You Might Also Like

4 comments

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images