Fesyen Baju Raya ala² Nora Danish 2012

June 14, 2012



jika korang perasan, blog ini more to 100% menggunakan laman web abg nara sebagai rujukan kepada dunia artis. melalui penulisan yang lebih santai dan mudah dan kadang² aku tahu ayat aku tergantung, tapi itu la aku. dengan itu, sekali lagi aku nak share dengan korang, info yang aku dpt dari blog abg nara aku. fesyen pelbagai busana yang di gayakan oleh Nora Danish menjelang hari raya aidil fitri 2012 ini.

more gambar korang boleh tengok kat SiNi. aku memilih hanya tiga gambar dari abg nara blog, yang aku rasa memang aku like super duper dengan fesyen ni. tapi rasa macam da tak sesuai bila aku usefullynya nanti. sebab, aku rasa aku da makin membesar dengan sihatnya kat tang perut :(


mungkin korang yang punya bentuk badan like nora sesuai. 
and boleh menggunakan fesyen ni. :) 


You Might Also Like

6 comments

  1. cun puan gojes...hehehe

    Nyue ad entry baru, hope bg komen
    http://nyueyien.blogspot.com/2012/06/tips-lovingu-secret-edition-nyue-1.html

    ReplyDelete
  2. cantiknye baju nora danish yg gambar first tu..tp dia kecik molek, linda ni x kecik molek pon. hehe

    ReplyDelete
  3. NORA DANISH mmg cantik!!!! :)

    ReplyDelete
  4. sayang²ku, mereka yang cantik bila pakai apa sahaja, tetap akan nampak cantik kan? sangat jeles dengan nora. dia punya kecantikan yang sangat pure dan mampu untuk memakai apa sahaja. ;)
    apa pun, bersyukur atas apa yang ada.

    rasa macam nak raya pula da :P

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images