thanks for our sponsor

May 22, 2012

assalamualaikum. dengan nada yang malas dan muka yang mengantuk. aku datang kat sini dengan harapan, blog ni berubah menjadi seperti doraemon yang comel atau si hero drama korean 'love rain' yang comel dan menghairahkan itu. wa, ayat. buat propaganda.;)

hello hi readers ;) so sorry blog tak de citer baru dan terkini since beberapa hari ni. ok tak pe, dimaafkan. dalam masa yg sama, bg laluan buat segmen aku tu bergerak seketika. dan aku ambil masa utk merehatkan minda juga. jgn lupa, listing utk segmen itu akan aku postingkan nnti. ;)

and yes, two days ni. i'm realy realy bz. bz women mengalahkan bisness women dan artis. evendo bz kat office, kena ambil masa juga melarikan diri keluar shooping seketika. gara gara oficmate dan our seponsor yang belum tertunai. but today, everything is under kontrol. no more hangout time keja dan lalai keja okei. no no no! ahahaha. nanti aku sambung lagi ya :)


You Might Also Like

4 comments

  1. salam..sape yg sponser puan gojes plk ni..hihi..

    ReplyDelete
  2. hehe. later i sambung story ni ya :P

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images