melodi tanpa dira abu zahar?

May 07, 2012

emm okei. tak tahu nak kata apa da. benda da jadi kan :) kalau bukan sebab kes dira tu, dira memang patut pun digantikan dengan someone yang lebih naturaly sebenarnya mengacara program gah iaitu melodi ni. its not all about rangking juga. rancangan melodi ada peminatnya sendiri juga. i love melodi. rangking tu, belakang citer sebenarnya. saban minggu, bila ahad datang, tu ar ditunggu. duduk kat umah 12.30 tengahari pack. depan tv da tersambul. duduk bersila dengan my kazen kazen dan suami. itu namanya peminat. :P


gambar kredit to mStar

PETALING JAYA: Pengacara Melodi, Dira Abu Zahar kurang memberikan impak kepada penonton dan disifatkan tidak sesuai mengendalikan program hiburan tersebut.

Menurut penerbit Melodi, Azman Abd Ghafar, walaupun Dira banyak menunjukkan kemajuan, tetapi dia tidak mempunyai keserasian bersama gandingannya, Zizan Razak.

"Sudah setahun dia bersama Melodi dan telah menunjukkan banyak kemajuan berbanding di awal kemunculannya.

"Bagaimanapun, apa yang pihak kami lihat, tempat Dira mungkin bukan di Melodi, tetapi dia mungkin sesuai mengacarakan program-program berbentuk pengembaraan," katanya yang ditemui selepas rakaman siaran langsung Melodi di Sri Pentas TV3, di sini, Ahad.

Tambah Azman, kenyataan yang diberikan itu bukan kerana ingin mengambil kesempatan terhadap Dira yang dikaitkan dengan dakwaan kes pergaduhan di sebuah pusat hiburan di Kuala Lumpur sehingga mencetuskan kontroversi pada April lalu.

read more? korang klik sini

You Might Also Like

2 comments

  1. kengkadang cara dia ckp ms dlm melodi tu cam meluat jek aku tgk..

    ReplyDelete
  2. sokong! mmg meluat. cara percakapan yang dibuat-buat. pelik kenapa asyik nak pegang rambutnye tu. tak suka!

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images