B.B Cream from Maybelline

May 08, 2012


oh itu saya punya :)

hello hi dear readers :) serius, blog ni kurang nak ckp pasal kecantikan. hehe. ok, maafkan saya. then berbalik dengan entri gambar kat atas, yes. saya pernah buat entri sebelum yg kat sini. ala² terpedaya kan. tapi sekarang nak bagitau korang.

saya da jatuh cinta dengan foundation ini. sangat sesuai untuk kulit muka saya yang kejap kering. kejap berminyak. erk? ade ker..huhu. ok, tak tipu. saya pun sebenarnya tak tahu saya ini jenis kulit muka berkategori apa. nak kata kering, ok mungkin. dan sebaliknya juga. atau mungkin saya tersalah menggunakan foundation yang tidak sesuai sebelum ini. saya mmg tak tahu.

tapi nak kata, foundation clear smooth b.b cream dari maybelline ini, mmg sangat sesuai untuk saya. dan insyaAllah starting da love it dengan ini, saya akan menggunakannya sampai bila². ahaha. ayat, kemain je kan :P why not korang try? :)

You Might Also Like

2 comments

  1. linda penah pakai bb cream maybelline ni, tp x sesuai dgn linda. Muke jd bertambah minyak. Last2 gune cream natucrator..tp kan ramai gak kate bb cream maybelline ni ok..

    ReplyDelete
  2. ah'ah syg, muka kita pun betambah minyak. tapi oklah, dari sebelum ni kan. kering je. kalau beminyak, tampal lagi dengan powder :)

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images