saya seorang isteri

April 06, 2012

saya seorang isteri. saya seorang isteri kepada suami saya. dan saya tahu, saya seorang isteri yang bukan sahaja sebagai isteri. tp saya juga adalah teman baik suami. kawan baik. sahabat baik. kekasih yg baik. pendengar, pengkritik, pengumpat dan segalanya adalah saya kepadanya.

yup. saya segalanya utk suami. dan mungkin disebabkan itu. sometimes suami terleka seketika. saya juga seorang isteri dan saya juga seorang manusia. yg punya hati dan perasaan. punya akal dan fikiran. dan saya punya cebisan hati yg sedikit utk diri sendiri. untuk saya bermain dgnnya. untuk saya penuhinya hari saya dgnnya. untuk saya luangkan masa saya dgnnya hanya sedikit sahaja. berbanding separuh darinya telah saya serahkan pada suami.

yup, saya seorang isteri. dan saya mungkin segalanya untuk suami. dan saya sebagai isteri, akan berkorban apa sahaja utk suami. suami hanya untuk seorang isteri. dan isteri yang baik hanya akan untuk seorang suami yang baik. 

image pinjam pakcik google
 
wallahualam. 

mungkin saya seorang isteri yang tidak baik dan saya masih belajar untuk menjadi seorang isteri yang baik dimata suami.

yup, saya seorang isteri. yang saya ingin katakan. evendo saya isteri pada suami, saya inginkan layanan juga sebagai seorang isteri. adakah isteri adalah segala²nya untuk seorang suami?

selamat petang semua..

You Might Also Like

4 comments

  1. yee , wife is everything for her husband :)

    ReplyDelete
  2. bestnyer dah bergelar seorang isteri..linda sedang menuju ke gelaran itu...doakan..:)

    ReplyDelete
  3. saya doakan awak syg. semoga segalanya berjln dgn lancar (^^) insyaAllah..

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images