Saya dan Mak dara akan ke Abpbh 2012

April 07, 2012

sapa kenal empunya gambar. sapa kenal, cepat angkat kaki tangan. saya suka mak dara ni. mak dara suka bg komen kat blog saya. tak tahu la pula kalau kat blog engkorang blog mak dara ni rajin bagai yg saya kata :P minta ampun mak dara ;)

apasal saya letak gambar mak dara? hehe. suka hati saya la. mak dara, minta ampun sekali lagi, ambik gambo tak minta izin dulu :( hehe

ok. saya boleh je bg large gambar mak dara ni. tapi saya tak nak. sebab saya takut tengok mata mak dara tu ar. rasa mcm saya nak lari keliling kampung. saya takut mata mak dara besar lagu tu. saya takut serius. 

oh, nak ckp pasal mak dara. ecok mak dara attend abpbh 2012. sob sob. saya jeles dgn mak dara. mak dara sure akan candid candid dgn liyana jasmay kan? kalau bukan liyana jasmay, mungkin akan candid dgn pasangan akan nikah kawen schawal. or maybe akan candid dengan pasangan baru nikah kawen sama iaitu cik puan lisa surirumah yusri. wa..beruntung mak dara. 

ok, saya tak perlu jeles. sebab saya akan tgk sama dengan mak dara.ahaha. korang jgn jeles erk. cuma bezanya adalah, saya akan tgk kat umah. mak dara pula akan tgk secara live. best je kan. tapi tak pe. mungkin mak dara akan nampak dari sipi sipi je live tu. tapi saya akan nampak stage yang penuh dan reramai dengan artis artis kegemaran saya.

so, mak dara. jangan lupa tulis entri pasal ni tau. ar, soalan bonus untuk mak dara. ecok will pakai dress rekaan sapa pula? hehe. ar sila la jawap :P

hehe. saya tak tipu akan ke abpbh 2012. tp dari rumah saja. bai!


You Might Also Like

5 comments

  1. hehe..nak ikut erk? ok jom. malam ecok dandan lawa². jam 9.oo malam pack, kita jumpa :P

    ReplyDelete
  2. hehehehe... ingatkan betul2 ikut mak dara ke abpbh.... sy pun tangok kat umah je... ;p

    ReplyDelete
  3. haha.xpela duduk depan tv je 8sobs

    ReplyDelete
  4. hehe..

    dear Masz Sidek:
    kalau betul dapat join mak dara, huhu. mmg jelesla korang..hehe..

    dear Syasya Johan:
    duduk rumah jam 9.oo kita layan. jgn lupa pop corn :P

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images