Rita Rudaini bercerai

April 11, 2012


"Saya terima apa yang sudah tertulis. 
Kami bernikah di Thailand, mempunyai dua anak dan 
sekarang ini saya bakal bergelar ibu tunggal, 
 semua ini takdir hidup saya" Nara


gambar pinjam pakcik google

salah seorang dari ibu tunggal yg ada diMalaysia ni ke? astagfirullahalazim. becinta engkorg bedua bagai rak, sanggup nikah kawen kat thailand. bila sebelum bercerai berai ni, sorang ke hulu sorang ke hilir. huhu. agak², cinta mati korang sampai nikah luar dari sempadan da jadi sempadan yang sama kat korg dua sekarang. bagus erk mcm ni. anak ke mana, bini ke mana. laki pula ntah ke mana. huhu. ni ar, kalau ego melebihi kewarasan. for rita, tak pe. laki tak nak kat ko, ko rileks je. tak mati kot kan jadi ibu tunggal. yg penting anak² ada kat depan mata hang :) cayo²!

You Might Also Like

0 comments

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images