Lately Kerap Sakit

April 06, 2012

lately, pinggang selalu sakit. mungkin sebab saya salah tido. atau cara saya tido tidak betul posisinya. tak tahulah. mungkin ini kaitannya dengan entri saya sebelum ini yg mana saya belum lagi didatangi bendera merah. dan saya telah berjumpa dengan dr jaina.

ok, mungkin sekali dua sakit pinggang saya boleh terima lagi. tapi sehingga kini, sakitnya masih ada. sakit tu datang tak menentu. hari ini akan ok. tapi ecok akan datang semula. atau ianya kesan saya yang gagah like superman edisi gugirl yang dulunya gagah angkat barang berat berat bagai. dan kesannya adalah sekarang. huhu.

mimi kata, mungkin saya mengandung. dan sebabkan itu, pinggang saya sakit. mmm. tak kot. tak tahu la dalam masa dua minggu ni, akan saya jumpa dr jaina semula sekiranya haid tak lagi datang dalam masa terdekat ini.  tak pun, kata kak ipar mungkin saya akan didatangi haid dalam masa terdekat dan itu sebab saya sakit pinggang. mmm.

atau mungkin saya terlalu lama berada di tempat duduk. sebab saya jenis yang malas nak bergerak ke hulu ke hilir bila sudah mengadap pc tradisional :)

apa pun jawapnya. ye, saya mmg sakit pinggang skg ni. so, i think i better stop now. kita jumpa ecok ya (^^)

good nite lovers

You Might Also Like

4 comments

  1. semoga cepat baik ye sakit pinggang tu.. tp kalau pregnant... berita gembiraaaaa tuuuuu =)

    ReplyDelete
  2. terima kasih mak (^^) ah'ah la mak. tambah sakit bila nak tunduk sama :( sometimes nak bilas kain tu yg rasa mcm nak meraung bagai :(

    ReplyDelete
  3. get well soon :)
    if you pregnant apa lagi,tahniahlah :)

    ReplyDelete
  4. terima kasih syg (^^) ala, comel loteh je picha profile tu ;)

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images