Bengkel Audit Akses Kota Kinabalu 2012

April 11, 2012

hello hi blogie (^^)

saya nak bgtau yg saya telah berjaya menyambungkan connection internet dari mobile fon saya yg comel dan kecik kecik just like me :P neways, saya pakai sony ericsson xperia 10mini pro.pro mcm saya juga. ok, saya lagi sgt perasan. muahahaha :P dan dengan itu, saya amat rajin pula nak posting. huhuhu. 

ok, saya tak kemana pun, tak buat posting since last ahad. cuma bz dengan perjalanan bengkel on 9 dan 10 april yg berakhir kemarin, kerjasama jabatan perancangan bandaraya and our hrm department. jom saya update sesimple here utk korg yg rindu dengan entri saya. okei? 

amat terkejut juga, on monday. tgh bz on pendaftaran dan etc. tak dijangkakan sgt sgt, pembaca pemberita as i knew is ras adiba ada sama kat bengkel ni. :) mmg terkejut juga. last minit baru diberitahu, she was here :) tp tak dpt ambik gambar dengan beliau :( its okei. saya cuma dpt taken gambar dia dari tepi je :( ok itu dia. sila abaikan yang bukan ras adiba :P


 itu cerita hari pertama. perkongsian bersama dengan beliau dan beliau mmg sgt preti one.

hari kedua dan hari terakhir, kita dipecahkan kpd 6 kumpulan. dan saya as a liason officer on my group dibantu oleh fasi name mira from kl, bekerjasama bawa our group utk sesi lawatan atau audit ke Masjid Bandaraya Kota Kinabalu :)


 dalam bas yang disewa khas dari jabatan penjara sabah. thanks la abg soffian :P wa femes erk :)
ar, yg tgh sengih sengih sumbing tu bukan abg soffian. ahaha. masa ni, ada 2 kumpulan. satu kumpulan akan ke yayasan sabah for their auditing there.

our group, akan berada dlm gambar kat bawa ni


Masjid Bandaraya Kota Kinabalu Sabah


ok, itu saya. memandangkan saya cuma sebagai liason officer dan cuma bawa bawa mrk ke sana ke mari, makanya jurugambar punya tugasan secara tidak sahnya dilantik ke atas saya :( dengan menerima rela hati. ok, saya curi curi ambil gambar sendiri :P maafkan saya :)


maka dengan itu. berakhirnya bengkel audit akses yang berlangsung sepanjang dua hari. 
terima kasih pada mereka yang telah penat lelah bersama saya. bos, engkau pandai pandai cuti ar. tidak adil!
bai semua :)
 

You Might Also Like

0 comments

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images