AMARAN TSUNAMI - facebook tersekat seketika

April 11, 2012

rata rata status terkini facebook adalah amaran tsunami yang berlaku kira kira awal petang tadi. tengok betapa mesra alamnya rakyat malaysia dengan situasi yang sedang berlaku. menyampaikan berita pada mereka yang tidak tahu sekaligus memohon memanjatkan doa untuk rakyat yang berada dalam situasi / keadaan yang mmg membimbangkan. semoga tidak ada kemalangan jiwa yg akan berlaku. insyaAllah. 
Ya Allah Ya Tuhanku, andai ini yg telah Engkau turunkan pada hamba2Mu, permudahkanlah segalanya. untuk rakyat jelata diluar sana, marilah sama-sama kita berdoa untuk mereka yg berada dikeadaan mencemaskan ini.


keadaan jalan raya di bandar aceh. 
i was taken this picha from amazingnara blog

pray for us


You Might Also Like

6 comments

  1. nauzubillah semoga tsunami takde

    ReplyDelete
  2. itulah yang diharapkan ya mama. sama-samalah kita berdoa untuk mereka yang berada di tempat kejadian.

    ReplyDelete
  3. Takut baca pasal Tsunami. Semalam kata hari ni dijangka kat Singapore. Fuhhdekat tu ngan JB. Cuak gila!

    ReplyDelete
  4. da ready ready pack tak liyaa? tak minta, tp kena prepare apa yang patut juga..minta dijauhkan..

    ReplyDelete
  5. terkejut deno semalam gempa yg sgt kuat... semoga mangsa2 gempa tabah..

    ReplyDelete
  6. deno : kat tempat korang terasa erk? kita kat sabah, panik juga. sikit nak bersiap lari ke bukit ;)

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images