syukur alhamdullilah

March 01, 2012

assalam blogie, so sori tak de entri dari kemarin. the latest pun payah rasanya nak write down here. ok sori. and yup, aku nak sharing dgn korg the good thing was beginning. and insyaallah..bebaik sahaja utk aku dan encek suami :) amin..amin..

neway, hari ni is second day suami bekerja di company baru. yg the last one da tutup. tp yg bestnya the last job suami is, bekerja dgn bestfriend sendiri and company yg dorg telah lama dan sesama runner.. sob sob..ok, benda lepas tak perlu di kenang kembali..tetttt..

and sebut pasal the new one job suami, tak lari dari keja yg lama. masih juga dgn syarikat mlm. yg bestnya dan tak bestnya mmg ada. kerja 9 pagi till 6 petang. hari tu da pesan awal awal dgn encek suami sebenarnya, kalau nak cari keje baru ni, biarlah yg office hour. mean, time table kami harus sama. nnti nak balik keje, tak la susah susah mcm dulu aku kena tunggu masa bekerja encek suami balik yg mmg tak tentu menentu. sob sob.. sedih lagi..

tp tak pe, yg penting is 1 jam awal dan 1 jam lewat je. skg ni pun, aku balik tumpang my dear sista yg banyak songeh tu. jadi, encek suami, kita jumpa kat umah je la :P

oh the good thing is, salary..yeah yeah..oh ok, tak perlu nak gembira tahap gaban pun. pasal skg ni sedia maklum, barangan semua pun naik. tak naik itu, naik ini. tp yg tak sukernya is, perut encek suami pun turut sama naik :P wifie je tak..hehe..

so, apa pun, good luck utk encek suami dengan kerja yg baru tp pengalaman kerja yg sama. dan salary yg ok. syukur alhamdulillah..walawei!

bai!

*entri tak de edit..selalu editing mmg 2 3 kali. tp kali ni, aku malas nak edit..kang mcm tak jadinya blog personal. nak tulis apa pun kena edit dan fikir balik ker..sedangkan personal blog, nak tulis apa pun, lantak aku la.. :P

You Might Also Like

0 comments

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images