#random post number five

March 16, 2012

totally now, aku serius bosan dan rasa mengantuk. menguap jangan ckp la, da lebih dari 10 kali. kalau lebih maknanya itu sudah menjadi satu tragedi oktober. huhu. bosan dan teramat, sampai aku boleh² dan sempat menyempat tukar header sekali lagi dan entah ke berapa puluh ratus kali aku buat. tp sampai sekarang ni, masih juga tak puas² hati. sakit hati adalah. tgk header blogie lain, ok je pun. tak la kena sampai tukar setiap masa dan setiap hari..hukhuk..aku ja yg bujet mengada lebih.

ish...la ni, rasa mcm aku nak tarik bantal je dgn selimut. da la ofic redup je. dgn aircon lagi tak de. nak kata panas suam² kuku, tak juga panas..adoi..

sarius aku bosan dan mengantuk!

 gambo pinjam dari pakcik google

You Might Also Like

0 comments

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images