first entry

March 15, 2012

helo blogie,

ok, jangan kata aku pelik. sebab aku bukan maria elena si peliks.blogspot.com dot my tu. bukan aku. tapi, kalau nak kata aku pelik juga, aku kasi ok saja bah kalau ko. :P

selain dari datang berjalan kaki kata blog korang, meninggalkan jejak dan meninggalkan $$$ untuk korang. ada 3 perkara aku suka buat.


1. klik iklan nuffnang korang sampai lebam biji mata aku. celkum berukband pun makin slow
2. komen blog korang. sentap tak sentap, suka hati aku la nak komen :P
3. ar yg ni aku paling suka. masuk blog korang tp aku lebih suka cari fisrt entri korang dalam dunia blog ni. tak kisah la korang punya entri beratus ribu tahap gaban. tp, itu lah aku. entri pertama akan menjadi sasaran aku. 

sekian, tu je la dari meja pengarang yg super duper malas hari ni :P


You Might Also Like

4 comments

  1. haha..mesti pn gojes da bace 1st entry linda kan..dulu2 punye entry cam ntah pape je linda rase..
    *linda pon klik nuffnang sini

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images