peminat melodi tv3 yg kecewa

February 19, 2012

 klik gambo

acteli, benda ni da lama nak ckp sebenarnya. tp tahan² je sebab tak de benda sebenarnya. simple thing saja. tp makin lama makin rasa mcm menyampah and mmg nak ckp la. mmg menyampah. sapa tgk melodi? suka tak dgn dira as a pengacara tu? bukan tak suka dira sebenarnya, tp stail dia mengacara tu mcm mengada² je. terikut skrip, ya mmg btl kena ikut skrip tp dia tak berapa santai. sedangkan as pengacara ni, kenalah santai sikit supaya program tu tak rasa kaku sgt. nasib and mmg elokla zizan tu ada. tercover sikit kaku tu. sentap tak sentap, aku mmg tak berapa suka. dari tahun ke tahun aku suka tgk melodi and wajib tonton tp kali ni rasa mcm hampeh je...boleh tak tukar pengacara lain? sob sob..

You Might Also Like

6 comments

  1. Haih! Dea da ikat kontrak. Suka tak suka, terpaksa teruskan jugak. Hehe.

    ReplyDelete
  2. @Liyaa Mf

    btl tu syg :) tp, kenalah kot pandai bawa diri supaya program tu nampak tak kaku kan :) baik utk program, juga utk diri sendiri ♥

    ReplyDelete
  3. Suka dengan zizan jek.Coz lawak! hahaha

    ReplyDelete
  4. @zareliqa afiqa

    yes. lawak dia menjadi and sgt spontan. kalau zizan mengacara sorg pun da cukup kan :) hehe

    ReplyDelete
  5. dah lama tak tengok melodi. sejak fafau takdop

    ReplyDelete
  6. @Fathiah Hamim

    wa..trajis tu syg, lama tak tgk melodi.. :p

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images