nasi lemak

February 16, 2012

lapar! oh selamat siang blogie ;)

ya. sangat lapar tika ini. and sedang menanti encek musa tp bukan ketua menteri sabah datang bawa santapan beta pagi ini. kuikuikui :P

wa laparnye..rasa mcm sebulan tak makan. semalam tak makan pun. asyik dok apdate fisbuk je sampai malas nak makan ;) ok tak pe. di maafkan :P (masih menanti encek musa dgn jayanya) sambill apdate blog.

wei korg bekfes ape pagi ni? pagi ni aku bekfes, will makan nasi lemak. oh my fav tu. pekena dgn nescafe panas..hurm! sedap terangkat siot ;)

nnti letak pic okei. (masih menanti .... lapar! perut da berkeroncong)


 ar jemput makan :P


jemput ye kengkawan

You Might Also Like

4 comments

  1. suke sangat nasi lemak...dah lame tak makan nasi lemak nih..:)

    ReplyDelete
  2. Sedappnyee tengok nasi lemak tuuuu! Ariny bekfest apa pulak? Err.. Liya bekfest lempeng cecah sambal tumis. Dengan air kopi. Hehe

    ReplyDelete
  3. @Liyaa Mf

    hey morning liyaa!! wa lama tak nampak komen² hangpa betaburan kat blog gojes yer ;)

    * wa sedap tu. siap air kopi panas². boleh? hehe

    ReplyDelete

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images