cendawan

February 02, 2012

alo blogie!

aku suka makan cendawan. cendawan dari kundasang aku suka makan. which one? yg warna hitam and besar² sikit tu. nama dia? aku tak tahu pula :P tp nnti will find out that name. skg ni nak bgtau korg je yg aku suka makan cendawan. lunch td (awal lunch :P) makan sayur siap ada cendawan hitam tu. :) kalau ada kursus ke ape ke yg letak cendawan tu, will ambik dgn banyaknya dan dont care other people. (buat² tak tahu je) wa! sgt jahat.hehe. ok, takat ni saja aku update ya. petang nnti will sambung later². penat bediri kat padang merdeka demi negaraku malaysia, sabah tanah airku belum habis terbayar lagi. bai! see korang nnti :)

hepi ulangtahun bandaraya kota kinabalu ke-12 for our bandaraya! as usual, tajuk tak de kena mengena dgn entri :P tp kalau rasa nak komen bout cendawan and give me one of kind cendawan apa korg suka makan, aku ok je..lalala

You Might Also Like

0 comments

Roda surih ganti dakwat,.
Terima kasih sudi melawat.

with <3 PuanGojes

Instagram

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images